غوغای فراری FXX K Evo در خیابان!

غوغای فراری FXX K Evo در خیابان!

لذت بردن از صدای سیستم‌های اگزوز جذاب بخشی از DNA ما ماشین بازهاست! شاید از نگاه فردی عادی که علاقه چندانی به خودرو نداشته و به چشم وسیله‌ای مصرفی به آن می‌نگرد سیستم‌های اگزوز سفارشی و صدای تولیدی آن‌ها امری نامعمول و حتی بد جلوه کند اما طرفداران خودروها صدای اگزوز را همچون یک سمفونی گوش‌نواز می‌دانند. به همین دلیل است که صدای تولیدی پیشرانه و اگزوز مستقیماً به قلب ما راه پیدا می‌کند.

قبلاً مطالب زیادی درباره خودروهایی که بهترین صدای پیشرانه و اگزوز را دارند منتشر کرده‌ایم اما یکی از منحصربه‌فردترین و شاخص‌ترین این خودروها فراری FXX K Evo است.

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده این هیولای مختص پیست را مشاهده خواهید کرد که در خیابن‌های میلان غرش کرده و از پوشش قرمز دلربا و شماره‌ی ۵۴ استفاده می‌کند. صدای تولیدی پیشرانه بسیار بلند بوده و برای لذت بردن از نمایش قدرت این فراری خاص نیازی به استفاده از هدفون نیست. البته این اولین باری نیست که FXX K Evo را در حال جیغ زدن مشاهده می‌کنیم. پیش از این نیز بارها این سمفونی گوش‌نواز شنیده شده است.

خب حالا می‌توانید دلیل غیرقانونی بودن حضور این خودرو در خیابان را درک کنید، این‌طور نیست؟! تصور کنید صبح زود با صدای یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶.۲ لیتری از خواب برخیزید. کاملاً اطمینان داریم که از این کار عصبانی خواهید شد مخصوصاً اگر روز تعطیل باشد! اما فعلاً از این صدا و خونسردی خاص فراری در پیست لذت ببرید…

خودروی مورد بحث در فستیوال لایو میلان ایتالیا ۲۰۱۸ حضور داشته است. این رویداد با آغاز گرندپری ایتالیا و برای طرفداران مسابقات فرمول ۱ برگزار می‌شود. خودروهای فرمول ۱ در این گردهمایی دونات می‌زنند اما فکر می‌کنیم که کل قضیه تحت تأثیر حضور فراری FXX K Evo در این رویداد موتور اسپورت بوده است. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.