غوطه‌ور شدن مرسدس G کلاس ۱۹۷۹ در رزین!

غوطه‌ور شدن مرسدس G کلاس ۱۹۷۹ در رزین!

زمانی که مرسدس بنز به‌صورت رسمی اعلام کرد نسل جدید شاسی‌بلند G کلاس در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ معرفی می‌شود تیزری را منتشر نمود که در آن شاهد فرو رفتن یک G کلاس کلاسیک در بلوکی از رزین بودیم و البته در تیزر به این نکته اشاره شده بود که DNA این شاسی‌بلند زنده است. مرسدس همچنین با غوطه‌ور کردن این شاسی‌بلند افسانه‌ای در بلوکی ۴۴.۴ تنی از رزین مصنوعی رکورد بزرگ‌ترین استفاده از این ماده را به نام خود ثبت کرده است.

G کلاس در سال ۱۹۷۹ و به عنوان خشن‌ترین عضو خانواده مرسدس بنز معرفی شد. این خودرو فرم‌های بدنه متنوعی داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به نمونه ۶ چرخ ارتش استرالیا اشاره نمود که در نهایت پس از اصلاحات فراوان به فرم G63 6×6 که می‌شناسیم درآمد. به‌روزرسانی‌های متعدد G کلاس باعث شده این خودرو بیش از ۳ دهه در خط تولید باقی بماند.

همان‌گونه که در تیزر قبلی مرسدس دیده‌ایم ظاهر این خودرو شبیه نسل قبلی بوده اما تفاوت‌های فنی و باطنی زیادی بین این دو نسل وجود دارد. اولیور متزگر مدیر توسعه G کلاس می‌گوید تنها ۵ قطعه مشترک بین دو نسل از این خودرو وجود دارد؛ مثلاً سیستم تعلیق دوبل جناغی مستقل و همچنین گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک برای اولین بار در نسل جدید G کلاس نصب شده‌اند. البته مرسدس هنوز درباره پیشرانه‌های این خودرو حرفی نزده است.

همچنین بهبودهای فراوانی در کابین به چشم می‌خورد. همانند مرسدس‌های مدرن مشتریان می‌توانند دو صفحه‌نمایش برای سیستم اطلاعات سرگرمی و پشت آمپرها سفارش دهند. همچنین فضای کابین بیشتری در جلو و عقب وجود دارد.

برای کسب جدیدترین اطلاعات درباره G کلاس جدید و همچنین اخبار نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ با “میدونی” همراه باشید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.