غرش مرسدس-ای‌ ام‌ جی پروجکت وان را در دنیای واقعی ببینید!

غرش مرسدس-ای‌ام‌جی پروجکت وان را در دنیای واقعی ببینید!

از زمان معرفی هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی پروجکت وان تاکنون اخبار بسیار زیادی درباره آن منتشر شده است. این خودرو را در تصاویر و نمایشگاه‌های خودرویی زیادی دیده‌ایم. اخیراً نیز با اعلام احتمال شکستن رکورد پیست نوربرگ رینگ توسط این هیولا سر و صدای بسیار زیادی ایجاد شده است؛ اما چیزی را که هرگز ندیده‌ایم غرش این هایپرکار فوق‌العاده در دنیای واقعی است.

اما خب حالا می‌توانیم این غرش را نیز احساس کنیم!

مرسدس-ای‌ام‌جی پروجکت وان چند روز پیش در فلوریدا حضور یافته و درست در زمان مناسب جلوی دوربین‌ها حضور یافته است. ویدئوی مورد بحث در واقع ابتدا با رخ نمایی خودرو در گاراژ آغاز می‌شود. خود این کار هم کاملاً هیجان‌انگیز است!

باید اذعان کرد جذابیت حرکت این خودرو در خیابان‌ها خیلی بالا نیست اما هر چه باشد با یک نسخه پیش تولیدی طرف هستیم و پروجکت وان برای استفاده در جاده نیست؛ اما حضور خودرو برای اولین بار در جاده هنوز هم احساس خاص خود را دارد.

به نظر می‌رسد پروجکت وان هنوز آماده تولید نبوده زیرا برای حرکت نیازمند کمی کمک بوده است. در واقع فیلم‌بردار این ویدئو می‌گوید این خودرو به تنهایی نمی‌تواند حرکت خود را آغاز کند. اگرچه درباره صحت و سقم این گفته نمی‌توانیم اظهارنظری داشته باشیم اما خب دلیل حضور چند فرد در پشت خودرو و هل دادن آن را نیز نمی‌دانیم. شاید پروجکت وان به خوبی عنوان سریع‌ترین خودروی تاریخ پیست نوربرگ رینگ را کسب کند اما هنوز هم برای حضور آزادانه در روی چمن‌های سبز راهی نسبتا کوتاه پیش رو دارد. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.