عملکرد قوی هوندا اودیسه جدید در تست‌های تصادف

عملکرد قوی هوندا اودیسه جدید در تست‌های تصادف

به نظر می‌رسد کارهای طراحی و مهندسی هوندا اودیسه ۲۰۱۸ به خوبی صورت گرفته باشد زیرا جدیدترین نسل این مینی ون ژاپنی توانسته رتبه‌بندی  Top Safety Pick + را از تست‌های تصادف موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها IIHS کسب کند.

این خودرو در تمامی ۵ تست تصادف امتیاز خوب را کسب کرده و سیستم پیشگیری از برخورد سفارشی در جلو که در نسل قبل رتبه پایه را به دست آورده بود هم‌اکنون امتیاز بالایی را کسب کرده است.

علاوه بر این، به منظور کسب بهترین رتبه ایمنی، چراغ‌های جلوی اودیسه باید امتیاز پذیرفتنی یا خوب را به دست می‌آورد که برخی مدل‌های آن امتیاز پذیرفتنی را کسب کرده‌اند.

IIHS می‌گوید:

تریم های الیت و تورینگ اودیسه امتیاز پذیرفتنی را به خاطر چراغ‌های جلو به دست آورده‌اند. این دو تریم دارای دستیار نوربالا هستند که بسته به حضور خودروی دیگر در جاده به‌صورت خودکار از نوربالا و نورپایین استفاده می‌کنند. چراغ‌های جلوی دیگر تریم‌ها امتیاز مرزی یا ضعیف را کسب کرده‌اند.

اودیسه ۲۰۱۸ جا پای مدلی می‌گذارد که به مدت ۷ سال عنوان پرفروش‌ترین مینی ون آمریکا را به دست آورده است. نسل جدید این خودرو در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ معرفی شد و از ماه می وارد بازار می‌شود. مشتریان باید حداقل ۳۰۸۹۰ دلار برای خرید مدل پایه بپردازند. این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری متصل شده به گیربکس ۹ سرعته خودکار در برخی تریم ها یا گیربکس ۱۰ سرعته خودکار در تریم های تورینگ و الیت استفاده می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.