عملکرد قابل‌توجه تسلا مدل ۳ در مسافت ۴۰۰ متر

عملکرد قابل‌توجه تسلا مدل ۳ در مسافت ۴۰۰ متر

یک زمانی همه از میزان سریع بودن خودروهای الکتریکی بسیار سورپرایز می‌شدند.

زمانی بود که ویدئوهای شتاب گیری سدان های تسلا مدل S در دست همه‌ی ماشین بازها می‌چرخید اما آن‌هایی که دل در گروی نمونه‌های بنزینی حجیم داشتند از این موضوع خوشحال نبودند.

این روزها همه‌ی ما می‌دانیم که خودروهای الکتریکی پرفورمنس در خط مستقیم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند اما حتی با دانستن همین موضوع هم دیدن میزان سریع بودن تسلا مدل ۳ جدید در خط مستقیم کاملاً احساس‌برانگیز است.

از آنجایی که تحویل این خودرو به مشتریان شروع شده بنابراین برخی ویدئوها نشان می‌دهد که مدل ۳ به جنگ برخی سدان های اسپورت احتراق داخلی از جمله ب‌ام‌و M3 رفته است. این خودرو در مسابقه‌های یاد شده عملکرد بسیار خوبی داشته است.

این بار یک مدل ۳ پرفورمنس مسی رنگ در خط درگ حاضر شده و در طرف دیگر هم فورد موستانگ اصلاح شده قرار دارد. این خودرو رکورد قابل‌توجه ۱۱.۷۵ ثانیه را در مسافت ۴۰۰ متر ثبت کرده است. در رکوردگیری بعدی هم زمان ۱۱.۷۲ به دست آمده است.

برای مقایسه بد نیست بدانید ب‌ام‌و M3 با قطعات M پرفورمنس رکورد ۴۰۰ متر ۱۲.۱ ثانیه‌ای داشته اما برخی نمونه‌های کارخانه‌ای هم رکوردی در بازه ۱۱ ثانیه ثبت کرده‌اند.

آن چیزی که باعث می‌شود مدل ۳ پرفورمنس این‌گونه سریع باشد دو پیشرانه‌ی الکتریکی است که نیرو را به چرخ‌های عقب می‌فرستد. این خودرو می‌تواند در حدود ۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و تمامی این کارها را در سکوت کامل و بدون هرگونه اسپین زدن چرخ‌ها انجام دهد.

اگرچه تسلا در خط مستقیم کاملاً سریع است اما ما هنوز هم ترجیح می‌دهیم یک M3 را برانیم. این خودرو نه تنها صدای جذاب‌تری دارد بلکه ایجاد کمی اسپین در چرخ‌ها و داشتن لحظاتی هیجان‌انگیز در پشت فرمان باعث ایجاد تجربه‌ی کاملاً خاصی می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.