عملکرد خوب تسلا مدل Y در تست گوزن

عملکرد خوب تسلا مدل Y در تست گوزن

تست‌های گوزن از نظر آموزشی و فنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. این تست اهمیتی به اینکه خودروی مدنظر از برندی لوکس است یا غیر لوکس نمی‌دهد و اگر خودرو نتواند عملکرد قابل قبولی نشان دهد زیر سؤال خواهد رفت.

اما اگر بخواهیم یک چیز را از تست‌های گوزن متنوع قبلی یاد بگیریم این است که محصولات تسلا همواره عملکرد خوبی در آن داشته است. قبلاً تست گوزن تسلا مدل ۳ را دیده‌ایم که عملکرد خوب این خودرو قابل‌تحسین بوده و تسلا مدل S نیز عملکرد مشابهی داشته است.

خب وقتی بحث تست گوزن تسلا مدل Y باشد انتظار می‌رود این کراس اوور الکتریکی نیز تست موردبحث را با موفقیت پشت سر بگذارد.

همان‌گونه که در ویدئو خواهید دید این خودرو علیرغم ارتفاع بیشتر از سطح زمین نسبت به محصولات دیگر این خودروساز، توانسته تست گوزن را با سرعت ۸۳ کیلومتر در ساعت پشت سر بگذارد. وب‌سایت km77.com با تسلا مدل ۳ نیز همین عملکرد را بر جای گذاشته بود.

تست کننده‌ها می‌گویند این خودرو احساس فرمان خوبی داشته و سیستم تعلیق و ESC نیز تنظیمات مناسبی داشته‌اند که این امر باعث شده کراس اوور تسلا به راحتی بتواند این تست چالش‌برانگیز را پشت سر بگذارد.

باید دانست کراس اوورهای الکتریکی همچون فولکس‌واگن ID.4 و مزدا MX-30 نیز عملکرد خوبی در تست گوزن داشته‌اند هرچند امتیاز آن‌ها به‌پای تسلا مدل Y نمی‌رسد. در مقابل باید به فولکس‌واگن پاسات و مرسدس-ای ام جی A45 S اشاره کرد که در این تست شکست خورده‌اند.

البته خودروهای مشهور دیگری هم وجود دارند که قربانی تست گوزن شده‌اند و از جمله آن‌ها می‌توان به تویوتا هایلوکس اشاره کرد. این پیکاپ مشهور با این تست خبرساز شد و چند باری هم اخباری درباره بهبود آن توسط ژاپنی‌ها به گوش رسید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.