عملکرد تحسین‌ برانگیز مرسدس AMG GT بلک سریز در جهنم سبز

عملکرد تحسین‌برانگیز مرسدس AMG GT بلک سریز در جهنم سبز

اگر از طرفداران مرسدس بپرسید کدام خودرو رکورددار سریع‌ترین خودروی تولیدی در نوربرگ رینگ است آن‌ها نام AMG GT بلک سریز را ذکر خواهند کرد. اگر همین سؤال را از طرفداران پورشه بپرسید پاسخ آن‌ها متفاوت خواهد بود و آن‌ها به ۹۱۱ GT2 RS مانتی ریسینگ اشاره خواهند کرد. رکورد پورشه کمی مبهم بوده زیرا این خودرو ارتقا یافته اما پورشه می گوید این پکیج ارتقایی را از طریق بخش تجهیزات جانبی‌اش نیز عرضه می‌کند.

جدای از رکوردهای موجود، مرسدس AMG GT بلک سریز حتی اگر توسط راننده‌ای حرفه‌ای نیز نتازد بازهم فوق‌العاده سریع خواهد بود. کریستین گبهارت راننده تست مجله اسپورت اتو اخیراً پشت فرمان این کوپه‌ی پیشرانه جلو نشسته و توانسته یک دور پیست نوربرگ رینگ را در ۶ دقیقه و ۵۲.۵۴ ثانیه طی کند. او کندتر از راننده GT3 و مارو اِنگِل راننده تست AMG بوده اما خب انتظار چنین چیزی را نیز داریم زیرا کریستین تجربه بسیار کمتری در بحث مسابقات دارد. با این وجود ویدئوی منتشر شده از این رکوردگیری نشان می‌دهد که گبهارت با جهنم سبز کاملاً آشناست.

کریستین چندین سال است که با خودروهای سریع در جهنم سبز جولان می‌دهد و ماه پیش نیز با ب‌ام‌و M5 CS توانسته رکورد ۷ دقیقه و ۲۹.۵۷ ثانیه را بر جای بگذارد. او حتی با تویوتا GR یاریس نیز سری به این پیست زده و رکورد ۸ دقیقه و ۱۴.۹۳ ثانیه را ثبت کرده است. از آنجایی که در ابتدا به پورشه ۹۱۱ اشاره کردیم پس باید بگوییم گبهارت اخیراً با GT3 نسل ۹۹۲ رکورد ۷ دقیقه و ۰۴.۷۴ ثانیه را در نوربرگ رینگ ثبت نموده است.

اما در بحث رکورد جدید باید گفت در آینده نزدیک دیگر خودروی جاده‌ای پادشاه جدید رینگ خواهد بود. ما درباره AMG One صحبت می‌کنیم هرچند احتمال دارد استون مارتین والکری نیز به رکورد نوربرگ رینگ حمله کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.