عملکرد بسیار ضعیف هوندا NSX در استرالیا

عملکرد بسیار ضعیف هوندا NSX در استرالیا

آکورا یا هوندا NSX واقعاً خودروی احساس‌برانگیزی بوده اما این حقیقت که NSX از زمان عرضه تاکنون تقاضای کمی داشته را نمی‌توان پنهان کرد.

اگرچه هوندا اخیراً برنامه‌های خود برای افزایش سهمیه خودروهای بازار بریتانیا را اعلام کرد اما به نظر می‌رسد در استرالیا وضعیت چندان خوبی ندارد.

بنا به گزارش CarAdvice، هوندا تأیید کرده که از زمان عرضه NSX در سال گذشته تاکنون تنها دو دستگاه از آن را در استرالیا فروخته است. برای مقایسه بد نیست بدانید آئودی سال پیش توانسته ۲۱ دستگاه از خودروی R8 V10 Plus را به فروش برساند. وقتی شما NSX را با دیگر خودروها نظیر مرسدس-ای ام جی GT یا نیسان GT-R نیسمو نیز مقایسه می‌کنید اوضاع بهتر نمی‌شود زیرا دو خودروی یاد شده به ترتیب ۷۲ و ۲۱ دستگاه فروخته‌اند.

علیرغم فروش کم به نظر نمی‌رسد که هوندا نگران باشد زیرا مدیر روابط عمومی شرکت گفته NSX یک خودروی الهام‌بخش بوده و برای شکستن آمار فروش ساخته نشده است. او گفت: “NSX به هوندا اجازه داده تا پروفایل برند را از طریق تکنولوژی هیبریدی، پرفورمنس، انحصاری بودن و تجربه فوق‌العاده سواری که یادآور خاطرات NSX قدیم است افزایش دهد.”

در کل هوندا خوشحال بوده و گفته که سه سفارش دیگر به دستش رسیده است. زمانی که این سفارش‌ها نهایی شوند فروش NSX در استرالیا بیش از دو برابر خواهد شد!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.