عملکرد برندهای لوکس در سال جاری چگونه بوده است؟

عملکرد برندهای لوکس در سال جاری چگونه بوده است؟

هنوز سال جاری میلادی به پایان نرسیده اما تحلیل‌ها پیش‌بینی می‌کنند که مرسدس بنز پادشاه جدید لوکس‌ها خواهد بود و تاج پادشاهی را از چنگ ب‌ام‌و درخواهد آورد.

در ۱۱ ماه ابتدایی سال جاری مرسدس بنز در سراسر جهان ۱,۸۹۳,۶۱۹ دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده که افزایش ۱۱.۸ درصدی را نشان می‌دهد. ب‌ام‌و با رشد ۵.۶ درصدی و فروش ۱,۸۲۴,۴۹۰ دستگاهی در رتبه‌ی دوم قرار گرفته و آئودی، دیگر لوکس ساز ژرمن‌ها رشد فروش ۴.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش داشته و ۱,۷۱۳,۹۰۰ دستگاه خودرو فروخته است.

قابل درک است که مقامات مرسدس بنز از این نتایج خشنود هستند. یکی از اعضای هیئت‌مدیره‌ی بنز که مسئول بخش فروش و بازاریابی شرکت است به تازگی گفته:

با رشدی دورقمی که امسال داشته‌ایم، ما فروش کل سال پیش را در ماه نوامبر سال جاری رد کردیم. امسال رکورد جدیدی برای مرسدس بنز برجای گذاشته شده است.

مدل‌های سدان و استیت C کلاس پرفروش‌ترین خودروهای مرسدس در ماه نوامبر بوده‌اند به گونه‌ای که ۱۸۲,۶۰۲ دستگاه از این دو مدل در سراسر جهان تحویل مشتریان شده که رشد ۱۲.۷ درصدی را نشان می‌دهد. تقاضا برای سدان E کلاس جدید نیز بالا بوده و البته رشد فروش و تقاضای قابل‌توجهی برای شاسی بلندهای شرکت مخصوصاً مدل GLC وجود دارد.

اما شاسی بلندهای ب‌ام‌و نیز تقاضاهای زیادی داشته و مدل‌های X1 و X5 این شرکت پرفروش‌ترین مدل‌ها بوده‌اند. البته رشد فروش قابل‌توجهی نیز برای سدان پرچم‌دار سری ۷ و مدل‌های الکتریکی ثبت شده و فروش این خودروها با رشد ۵.۹ درصدی به ۱۷۷,۷۴۰ دستگاه رسیده است.

از سوی دیگر آئودی نیز با مدل‌های جدید Q2 و A5 در میدان حاضر بود و در ایالات‌متحده نیز Q7 در میان پرفروش‌ها جولان می‌دهد. در مجموع این برند در ماه نوامبر فروش ۱۵۴,۰۵۰ دستگاهی را ثبت کرده که نسبت به ماه مشابه سال پیش رشد ۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد.

تا چند روز دیگر سال جاری میلادی نیز به پایان می‌رسد. به نظر شما کدام‌یک از غول‌های لوکس ساز جهانی تاج پرفروش‌ترین‌ها را بر سر خواهد گذاشت؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.