عرضه Xpeng P7 الکتریکی در بازار چین

عرضه Xpeng P7 الکتریکی در بازار چین

خودروی تمام الکتریکی Xpeng P7 از ۲۷ آوریل در چین عرضه خواهد شد. این خودرو حدود یک سال پیش در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۹ رونمایی شده بود.

Xpeng در ماه‌های اخیر مشغول تست گسترده این خودرو بوده و گفته که P7 حداقل ۱۲۰ روز را در تست‌های آب‌وهوای سرد شرکت کرده است. طی این تست‌ها P7 حتی دمای منفی ۴۰ درجه سانتی گراد را نیز تجربه کرده است. شرکت سازنده در مراسم آغاز عرضه این خودروی الکتریکی اعلام نموده که P7 از سیستم خودران سطح ۳ تهیه شده توسط پلتفرم انویدیا درایو AGX سود خواهد برد.

P7 به ۱۲ حسگر اولتراسونیک، ۵ رادار بسیار دقیق، ۱۳ دوبین خودران و یک دوربین با نقشه پردازی HD و موقعیت‌یابی دقیق مجهز است. Xpeng می‌گوید این سیستم خودران سطح ۳ در بزرگراه‌ها، جاده‌های شهری و پارکینگ‌ها نقش محوری ایفا خواهد کرد.

معاون بخش خودروهای خودران Xpeng می‌گوید:

همکاری موفقیت‌آمیز ما با انویدیا برای توسعه و تولید P7 ضروری بوده است. ما با پشتیبانی عملکرد و راندمان انرژی پلتفرم AGX قادر بوده‌ایم تولید این سدان پیشرفته را شتاب ببخشیم و به نقطه‌ای برسیم که P7 راه‌حلی ایده آل در بازار رقابتی فعلی باشد. ما از گسترش همکاری خود با انویدیا به منظور توسعه نسل بعدی خودروی الکتریکی خود بسیار هیجان‌زده هستیم. این خودرو نیز دارای ویژگی‌های خودران امن‌تر خواهد بود.

نسخه پرچم‌دار P7 از دو پیشرانه الکتریکی و مجموعه باتری ۸۰.۸۷ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴ ثانیه‌ای و برد ۷۰۶ کیلومتری (ارزیابی شده با استانداردهای قدیمی NEDC) دارد. نسخه ارزان‌تر این خودرو با یک پیشرانه الکتریکی ۲۶۳ اسب بخاری نیز قابل سفارش خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.