عرضه نسخه فیس‌ لیفت لندویند X7

عرضه نسخه فیس‌لیفت لندویند X7

لندویند X7 که نسخه شبیه‌سازی‌شده مشهوری از رنجروور ایووک است، اخیراً یک فیس‌لیفت و یک پیشرانه جدید ۱.۵ لیتری را در دل خود پذیرا گشته است. این فیس‌لیفت شامل مواردی همچون چراغ‌های جدید جلو، جلوپنجره و سپر جلوی جدید و همچنین یک نمای نسبت اً نوین برای بخش عقب آن می‌گردد. نسخه فیس‌لیفت لندویند X7 در فصل آتی سال جاری راهی بازار چین خواهد شد.

نسخه فعلی لندویند با بهایی بین ۱۲۹,۸۰۰ الی ۱۴۷,۸۰۰ یوآن (۱۹,۱۵۰ الی ۲۱,۸۰۰ دلار) در بازار فروخته می‌شود و تنها با یک پیشرانه ۲ لیتری ۱۹۰ اسب بخاری عرضه می‌شود؛ اما این وضع در حال تغییر است، زیرا که کمپانی لندویند یک پیشرانه جدید ۱.۵ لیتری توربو را به خط تولید خود اضافه نموده است. این پیشرانه نیرویی معادل ۱۶۰ اسب بخار را تولید می‌کند. قیمت لندویند X5 با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو از رقم ۱۰۰,۰۰۰ یوآن (۱۴,۷۵۰ دلار) استارت خواهد خورد (لندویند X5 مدلی کوچک‌تر از X7 است).

بخش عقب لندویند X7 به‌تمامی دگرگون و نونوار شده است. هرچند که فرم چراغ‌ها در آن خوب است ولی از دیدگاه من فرم سپرها به‌مراتب بدتر از نسخه فعلی آن است؛ و در قیاس با نسخه فعلی، لوله‌های کوچک اگزوز در زیر نوارهای کرومی سپر عقب آن نیز مضحک به نظر می‌رسند. همچنین من همان نوار مشکی‌رنگ را در مابین چراغ‌های عقب آن ترجیح می‌دهم.

نه، به نظر نمی‌رسد که همه‌چیز بهتر شده باشد! اما بااین‌وجود، این خودرو هنوز هم مثل یک ایووک به نظر می‌آید.

منبع: CARNEWSCHINA

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.