عرضه مزدا CX-30 توربو با قیمت پایه ۳۱ هزار دلاری

عرضه مزدا CX-30 توربو با قیمت پایه ۳۱ هزار دلاری

در اوایل ماه جولای بود که مزدا ۳ هاچبک و سدان با قدرت بیشتر معرفی شدند. به نظر می‌رسد کراس اوور CX-30 نیز همین روش را دنبال کرده زیرا برخی منابع خبری می‌گویند این خودرو از پیشرانه توربو استفاده خواهد کرد. نیازی به گفتن نیست که پیشرانه موردبحث همان نیروگاه ۲.۵ لیتری توربو با قدرت ۲۵۰ اسب بخار و گشتاور ۴۳۴ نیوتون متر است. البته زمانی که از بنزین با اکتان ۸۷ استفاده شود قدرت و گشتاور به ۲۲۷ اسب بخار و ۴۲۰ نیوتون متر افت خواهد کرد.

قیمت این خودرو از ۳۱ هزار دلار شروع می‌شود هرچند باید هزینه‌های تحویل ۱۱۰۰ دلاری را نیز در نظر گرفت. اگرچه CX-30 توربو ۶۶۰۰ دلار گران‌تر از نسخه پایه چهار چرخ محرک همین خودرو است اما این مقایسه منصفانه‌ای نیست زیرا نسخه توربو تجهیزات استاندارد بیشتری داشته و آن را هم‌رده نسخه Select قرار می‌دهد، خودرویی که تنها ۴۶۰۰ دلار ارزان‌تر است.

همانند مزدا ۳، کراس اوور CX-30 نیز فقط به‌صورت چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد و از برخی ویژگی‌های متمایز ظاهری همچون رینگ‌های ۱۸ اینچی و آینه‌بغل‌های مشکی، نوشته توربو و خروجی‌های اگزوز بزرگ‌تر سود خواهد برد.

مدل پریمیوم قیمت ۳۳۴۰۰ دلاری داشته و از پوشش چرم کابین، هدآپ دیسپلی، درب پشتی برقی و ناوبری سود می‌برد. این مدل میان رده همچنین با سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو، آینه‌ها و فرمان گرم شونده عرضه خواهد شد. مدل پرچم‌دار پریمیوم پلاس ۳۵ هزار دلار قیمت داشته و علاوه بر تجهیزات قبلی به سیستم دید محیطی، حسگرهای پارک، ترمز اضطراری عقب، باز کننده درب گاراژ و… مجهز شده است.

با توجه به استقبال زیادی که از کراس اوورها می‌شود شانس زیادی وجود دارد که CX-30 توربو بخشی از فروش مزدا ۳ توربو را به خود اختصاص دهد زیرا اختلاف قیمتی این دو خودرو ناچیز است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.