عرضه دوچرخه‌های برقی بی‌ام‌و توسط پرشیا خودرو

عرضه دوچرخه‌های برقی بی‌ام‌و توسط پرشیا خودرو

شب گذشته طی مراسمی در مجموعه ورزشی انقلاب از دوچرخه اکتیو هیبرید بی‌ام‌و رونمایی شد.

پرشیا خودرو که به‌عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات خودروهای بی‌ام‌و و مینی در ایران شناخته می‌شود پس از توقف ثبت سفارش واردات خودرو، صرفاً به ارائه خدمات پس از فروش برای خودروهای این دو برند مشغول بود. اکنون این مجموعه برای اولین بار در کشور اقدام به عرضه دوچرخه‌های برقی هیبریدی Active Hybrid کرده است.

دوچرخه‌های هیبریدی که در برند بی‌ام‌و با نام E-Bike شناخته می‌شوند با دوچرخه‌های برقی تفاوت دارند. درواقع همان دوچرخه‌های معمولی‌ای هستند که در مواقع لزوم می‌توانند با استفاده از نیروی موتور الکتریکی خود به راکب دوچرخه جهت ادامه مسیر کمک کنند. در دوچرخه‌های برقی نیرو مستقیماً به چرخ عقب اعمال می‌شود اما در دوچرخه‌های هیبرید این نیرو وارد فرایند رکاب زنی شده و به راننده دوچرخه در رکاب زدن کمک می‌کند.

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید بی‌ام‌و بدنه‌ای ۲۳.۵ کیلوگرمی و از جنس آلومینیوم دارد. موتور برقی آن که توسط برند مطرح Brose تأمین شده با قدرت ۲۵۰ وات اسمی و گشتاور ۹۰ نیوتون متر می‌تواند در مواقعی که دوچرخه‌سوار به فشار بیشتری برای رکاب زدن احتیاج دارد، به کمک او بیاید. ترمزهای این دوچرخه از برند شیمانو بوده که با قطر زیاد نسبت به دوچرخه‌های معمولی می‌توانند دوچرخه را در سرعت‌های بالا کنترل کنند. همچنین بی‌ام‌و برای راحتی راکب از زین مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخته برند Selle Roy استفاده کرده و در مورد لاستیک‌های E-Bike نیز از برند معروف کنتیننتال برای تأمین آن کمک گرفته است.

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید بی‌ام‌و قادر است تا راکبانی با وزن ۱۶۵ کیلوگرم را تحمل کند. به لطف باتری ۶۰۰ واتی، با کمک موتور برقی این دوچرخه می‌توان تا حدود ۱۰۰ کیلومتر دوچرخه‌سواری آسان را تجربه کرد.

نکته مهمی که در مورد این محصول وجود دارد بحث خدمات پس از فروش در محل و گارانتی یک‌ساله آن است. تا پیش از این در بازار دوچرخه کشور موضوع خدمات پس از فروش در مورد دوچرخه مطرح نبوده و پرشیا خودرو مبدع آن است. دوچرخه برقی بی‌ام‌و در بازار جهانی ۳۱۰۰ دلار قیمت دارد. پرشیا خودرو قیمت این محصول را ۱۰۸ میلیون تومان اعلام کرده است و متقاضیان می‌توانند به دو صورت نقدی و اعتباری وجه آن را پرداخت کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.