عرضهٔ مرسدس G کلاس با پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر در چین

عرضهٔ مرسدس G کلاس با پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر در چین

هرچند ما معمولاً در مطالب خودرویی نسخهٔ پرچم‌دار AMG از مرسدس G کلاس را دیده‌ایم اما این شرکت قصد دارد در چین نسخهٔ پایهٔ چهار سیلندر جدیدی از این اس‌یووی نمادین را با نام G350 عرضه کند. البته ممکن است با این نام آشنایی داشته باشید زیرا مرسدس بنز مدل G350 را در بازارهای مختلفی عرضه می‌کند اما این G350 در انتهای نام خود حرف «d» دارد که به پیشرانهٔ دیزلی آن اشاره دارد درحالی‌که G350 جدیدی که به‌زودی در چین عرضه خواهد شد به پیشرانهٔ بنزینی مجهز است.

به گزارش وب‌سایت چینی Autohome که تصاویری از این G کلاس پایه گرفته است، این G350 از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. این موتور به یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده است. به نظر می‌رسد دلیل توسعهٔ G350 توسط مرسدس بنز برای بازار چین وضع مالیات‌های سنگین برای خودروهایی با پیشرانه‌های بزرگ در این کشور باشد.

G350 در ظاهر تفاوت چندانی با نسخه‌های V8 ندارد که این موضوع این نسخهٔ پایه جذاب کرده است. درواقع تنها تفاوت ظاهری قابل‌توجه G350 با نسخه‌های قوی‌تر صرفاً رینگ‌های کوچک‌تر است. فعلاً هیچ جزئیاتی از قیمت‌گذاری این G350 بنزینی اعلام نشده اما ظاهراً در ماه سپتامبر رسماً در چین معرفی خواهد شد. هرچند فعلاً اطلاعات رسمی در این زمینه وجود ندارد اما به نظر نمی‌رسد مرسدس بنز قصد عرضۀ این نسخۀ پایۀ چهار سیلندر G کلاس را در دیگر بازارها داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.