عذرخواهی ب‌ام‌و به خاطر واکنش غیرمعمول به انتقاد کاربران

عذرخواهی ب‌ام‌و به خاطر واکنش غیرمعمول به انتقاد کاربران

برخی افراد معتقدند که بحث‌هایی داغ شده در فضای مجازی، درست به اندازه‌ی حضور کرایسلر وویاجر در پیست نوربرگ رینگ بی‌فایده است. هیجانی واقعی در این فضا وجود نداشته و همه بازنده‌اند. موضع دیگری که در شبکه‌های اجتماعی به خوبی درک نمی‌شود طعنه و لحن سخن گفتن است.

ب‌ام‌و این را به خوبی و البته با درد بسیاری فهمیده زیرا اخیراً و درحالی‌که با انتقاداتی درباره شاسی‌بلند جدید و الکتریکی iX روبرو شده بود واکنشی عجیب و غیرمعمول به آن‌ها نشان داد. iX همان‌گونه که گفته شد کراس اوور تمام الکتریکی این برند بوده و همانند برخی دیگر از محصولات جدید ب‌ام‌و از طراحی خبرساز و دوقطبی‌ای سود می‌برد. باواریایی ها از پیامدهای واکنش خود به انتقادات افراد آگاه شده و به خاطر توئیت خود عذرخواهی کرده‌اند.

همان‌گونه که می‌دانید یکی از کاربران فیس‌بوک گفته بود iX جدید یک ب‌ام‌و واقعی نیست و این شرکت باید ب‌ام‌وهای واقعی را بسازد. این خودروساز هم در پاسخ گفته بود: “اوکی بومر، دلیل شما برای تغییر نکردن چیست؟”

تیم بازاریابی ب‌ام‌و در بخش فضای مجازی به وضوح نفهمیده که نسل “بومر” دقیقاً همان افرادی هستند که محصولات لوکس این شرکت را خریداری می‌کنند. قطعاً مدیران نیز متوجه این اشتباه شده و حالا درصدد عذرخواهی برآمده‌اند.

ب‌ام‌و در پاسخ به توئیت خود گفته است:

مهم نیست چند سالتان است، ما سخنان شما را شنیدیم. ما متأسفیم. هدف ما طعنه و کنایه زدن به شخص یا نسل خاصی نبوده است. مسیر ورود به دنیای حمل‌ونقل جدید ناهموار است اما امیدواریم در این سفر همراه ما باشید.

ب ام و iX اخیراً در مراسمی آنلاین رونمایی شد و اولین پرچم‌دار تکنولوژیک و الکتریکی این شرکت محسوب می‌شود. با قدرت ۴۹۶ اسب بخاری و برد فراتر از ۴۸۰ کیلومتر، iX خودروی توانایی محسوب می‌شود و ما البته منتقدان را سرزنش نمی‌کنیم زیرا ظاهر آن کاملاً جنجالی طراحی شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.