عدم ارائه شارژ نامحدود رایگان برای مشتریان جدید تسلا

عدم ارائه شارژ نامحدود رایگان برای مشتریان جدید تسلا

تسلا امروز رسماً اعلام کرد که مشتریان جدیدی که از اول ژانویه‌ی ۲۰۱۷ به جمع تسلا بپیوندند دیگر نخواهند توانست به‌صورت نامحدود از شبکه سوپرشارژر این شرکت استفاده کنند.

به جای آن تسلا اعتبار جدید ۴۰۰ کیلووات‌ساعت سوپرشارژر رایگانی را عرضه خواهد کرد که ترجمه‌ی آن همان محدوده حرکتی ۱۶۰۰ کیلومتری با استاندارهای سالیانه است.

تسلا در اعلامیه‌ای آورده است:

فراتر از آن پرداختی اندک برای سوپرشارژ وجود خواهد داشت که به‌صورت تدریجی شارژ خواهد شد و هزینه‌ای کمتر از قیمت یک باک بنزین خواهد داشت. همه‌ی خودروها همچنان به‌صورت استاندارد با سخت‌افزار موردنیاز برای شارژ بسیار سریع عرضه خواهند شد.

این تغییرات بر روی سفارش‌های ثبت شده از اول ژانویه اعمال خواهند شد و البته سفارش‌های ثبت شده قبل از این تاریخ از این قضیه مستثنا خواهند بود. تسلا گفته که سیاست این شرکت به منظور سرمایه‌گذاری دوباره روی شبکه سوپرشارژ و شتاب بخشیدن به رشد این شبکه تغییر می‌کند.

تسلا در اعلامیه‌ی خود افزوده است:

ما جزئیات برنامه‌ی خود را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد و درحالی‌که قیمت‌ها شاید در طول زمان نوسان داشته باشند و به خاطر هزینه‌های الکتریکی در هر منطقه‌ای متفاوت باشند، شبکه سوپرشارژر ما هرگز مرکز سود و منفعت نخواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.