عجیب‌ترین راه برای شکست دادن تسلا مدل S پلد در درگ چیست؟

عجیب‌ترین راه برای شکست دادن تسلا مدل S پلد در درگ چیست؟

ما تاکنون شاهد شکست خوردن خودروهای متفاوتی در برابر تسلا مدل S پلد بوده‌ایم و حتی چندین موتورسیکلت پرقدرت نیز در برابر این خودروی الکتریکی قد علم کرده‌اند. تنها سریع‌ترین خودروهای دنیا می‌توانند پا به پای این سدان چهار درب و خانوادگی حرکت کنند. البته این یاماها بانشی سفارشی هم با اندکی کمک می‌تواند شایسته احترام بیشتری باشد!

اما کمک کوچک به این بانشی این است که پیست درگ کلاً ۱۵۲ متر طول داشته باشد! چرا این‌قدر کوتاه؟ خب اگر پیست درگ مسافت بیشتری داشته باشد احتمال بر هم خوردن تعادل بانشی و چپ کردن آن وجود دارد و مالک هم از این قضیه می‌ترسد.

همین موضوع باعث شده است به نکته‌ای درباره بانشی فکر کنیم و آن اینکه تنها بخش باقی مانده از بانشی همان پیشرانه است. البته نسخه استاندارد بانشی قدرت حدود ۴۳ اسب بخاری دارد اما این نمونه که در ویدئو حاضر است ۱۳۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند؛ و البته وزن بانشی هم فقط ۱۲۰ کیلوگرم است و بنابراین شاهد نسبت قدرت به وزن بسیار خوبی هستیم که از اکثر هایپر اسپرت ها هم بهتر است!

با نگاهی به بانشی می‌توان به راحتی فهمید که راندن این جانور در سرعت‌های بالا دل شیر می‌خواهد. صندلی بانشی از یک تکه فیبر کربن تخت تشکیل شده است و تنها چیزی که راننده را از پرواز کردن بازمی‌دارد فضای فولادی کوچکی است که به عنوان محافظ عمل می‌کند.

به نظر می‌رسد فرمان به ندرت به چرخ های جلو متصل شده‌اند و البته پهنای آن‌ها نیز تفاوت چندانی با دوچرخه‌های ساده بازار ندارد؛ اما بانشی در یکی از سه مسابقه برگزار شده از تسلا مدل S پلد جلو می‌زند و در مسابقات دیگر هم دست برتر را دارد. مسابقه نهایی به حدی فشرده است که تنها مقایسه حرکت آهسته خودروها در لحظات پایانی می‌تواند برنده را تعیین کند.

البته بازهم باید بگوییم این مسابقه در مسافتی به طول ۱۵۲ متر برگزار شده است و در صورتی که طول پیست بیشتر بود تسلا به راحتی پیروز می‌شود اما خب بانشی سفارشی هم مستحق احترام بیشتری است. کدام‌یک از شما عزیزان دوست دارد در یک مسابقه درگ ۴۰۰ متر پشت فرمان این بانشی عجیب‌وغریب بنشیند؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.