عبور تعداد پیش‌فروش‌های سایبر تراک از مرز ۶۰۰ هزار!

عبور تعداد پیش‌فروش‌های سایبرتراک از مرز ۶۰۰ هزار!

پیش سفارش تسلا سایبرتراک ظاهراً از مرز ۶۰۰ هزار مورد عبور کرده و به خوبی در راه رسیدن به یک میلیون می‌باشد. این پیکاپ الکتریکی سال آینده وارد بازار خواهد شد.

شاید موضوع شگفت‌انگیزتر درباره پیش‌فروش سایبرتراک به سرعت ادامه‌دار آن مربوط باشد به گونه‌ای که هر روز حدود هزار پیش سفارش توسط تسلا دریافت می‌شود و این در حالی است که وضعیت سراسر جهان به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا بحرانی می‌باشد.

کلوپ مالکان سایبرتراک می‌گوید تعداد پیش سفارش‌های این خودروی الکتریکی هم‌اکنون برابر با ۶۲۲ هزار مورد می‌باشد. این کلوپ با انتشار اطلاعات بیشتر می‌گوید:

تا ۳۰ مارس ۲۰۲۰ تعداد رزروهای خرید این خودرو بیش از ۶۲۲ هزار مورد می‌باشد. آخرین باری که ایلان ماسک اطلاعات مربوط به تعداد پیش‌فروش‌های سایبرتراک را اعلام کرد به ۲۶ نوامبر ۲۰۱۹ مربوط می‌شود. او گفته بود پیش‌فروش این خودرو به تعداد ۲۵۰ هزار دستگاه رسیده است. به این ترتیب از آن زمان تاکنون حدود ۳۷۲ هزار نفر دیگر به خیل طرفداران این پیکاپ پیوسته‌اند. در مقام مقایسه باید گفت تسلا مدل ۳ از آوریل ۲۰۱۶ تا آگوست ۲۰۱۷ به تعداد ۵۱۸ هزار دستگاه پیش‌فروش شد.

علاوه بر این‌ها برخی جداول جالب هم درباره جزئیات بیشتر مربوط به تعداد رزروهای سایبرتراک منتشر شده که مرور آن‌ها خالی از لطف نمی‌باشد.

باید به این نکته اشاره شود که برای پیش سفارش این خودرو تنها ۱۰۰ دلار موردنیاز است بنابراین این موضوع هم می‌تواند در تعداد بالای رزرو این خودرو تأثیر داشته باشد. به همین خاطر است که تعداد پیش‌فروش سایبرتراک در مقایسه با فورد موستانگ مک-ای بسیار بیشتر است. برای سفارش کراس اوور الکتریکی فورد باید مبلغ ۵۰۰ دلاری بپردازید، چیزی که تاکنون حدود ۵۰ هزار نفر با پرداخت آن موافقت کرده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.