طوفان پژو در نمایشگاه خودروی پاریس

طوفان پژو در نمایشگاه خودروی پاریس

پژو به‌طور رسمی مدل‌های حاضر در نمایشگاه خودروی پاریس را اعلام کرده که دربردارنده‌ی خودروهای ۲۰۰۸، ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ می‌باشد.

فیس لیفت ۲۰۰۸ که در موتورشو ژنو رونمایی شده به لیست بلند بالایی از تجهیزات مجهز بوده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به اپل کارپلی، دوربین پشتی، ترمز شهری فعال و دستیار پارک اشاره کرد. قدرت خودرو با استفاده از طیف نسبتاً کاملی از پیشرانه‌های PureTech  و BlueHDi  که یورو ۶ هستند تأمین می‌شود.

پاسخ پژو به نیسان قشقایی و رنو کجار که ۳۰۰۸ نامیده می‌شود و از اواخر بهار معرفی شده است. پژو ۳۰۰۸ این فرصت را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد که یک اسکوتر برقی یا دوچرخه‌ی تاشونده را در صندوق جای دهند و در هنگام رانندگی آن‌ها را دوباره شارژ کنند. این خودرو به تجهیزات ایمنی فعال زیادی مجهز بوده و در پاریس حضور خواهد داشت و اولین نمونه‌های آن از اواخر امسال به مشتریان تحویل خواهند شد.

پژو ۵۰۰۸ که نام‌گذاری مشابه برادران کوچک دارد اما از طراحی کاملاً متفاوتی سود می‌برد در لیست ممتازهای کمپانی قرار دارد. این خودرو از همان زیرساخت مدولار EMP2 3008 اما با نسبت‌های بزرگ‌تر استفاده می‌کند. ۵۰۰۸ در کلاس ۷ نفره های بزرگ جای می‌گیرد. پژو ۵۰۰۸ کاملاً جدید بهار سال آینده بازارهای بین‌المللی را فتح می‌کند.

پژو ۳۰۰۸ DKR که با همکاری مرکز استایل این خودروساز طراحی شده در پاریس حاضر خواهد بود. این خودرو که جایگزین ۲۰۰۸ DKR شده از پیشرانه‌ی دیزل ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو استفاده می‌کند. ماه آینده در مراکش چرخ‌های این خودرو خواهد چرخید و راننده‌ی آن کارلوس ساینز خواهد بود.

پژو همچنین در طول نمایشگاه پاریس مدل‌های ۱۰۸ Top ،۲۰۸ Roland Garros ،Traveller ،۵۰۸ Business ،iOn و دوچرخه‌ای الکتریکی را عرضه خواهد کرد. علاوه بر این کانپست Fractal نیز در نمایشگاه حاضر خواهد بود. این خودرو از نوع الکتریکی بوده و طراحی عجیب غریبی دارد.

مدل‌های ۲۰۸ GTi و ۳۰۸ GTi و ۲۰۸ WRX نیز در غرفه‌ی این خودروساز حاضر خواهند بود. بازدیدکننده‌ها با استفاده از هدست واقعیت مجازی پژو تجربه‌ای جالب خواهند داشت و می‌توانند سیستم صوتی Focal را نیز تجربه کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.