طوفان فراری در فستیوال سرعت گوودوود

طوفان فراری در فستیوال سرعت گوودوود

نمایش فراری در فستیوال سرعت گوودوود ۲۰۱۸ شامل هزاران اسب بخار سرکش بوده که در بطن سوپر اسپورت های بسیار خاص این برند افسانه‌ای بی‌قراری می‌کرده اند.

خودروهایی که معرفی دینامیک خود در بریتانیا را جشن گرفتند شامل محصولات بسیار مشهور فراری یعنی ۴۸۸ پیستا، پورتوفینو، ۸۱۲ سوپرفست و FXX K Evo هستند؛ اما افرادی که پشت فرمان فراری ۵۹۹XX، FXX و FXX k Evo نشسته‌اند راننده‌های GT این کمپانی یعنی الساندرو پیرگایدی، اولیویر برتا و دیوید ریگون هستند.

مدل ۴۸۸ GTE نیز در گوودوود حضور داشته و توسط هم‌تیمی گایدی یعنی جیمز کالادو رانده شده است. کالادو با چنین خودرویی در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۷ حضور داشته است. این راننده مسابقه‌ای همچنین افتخار راندن مدل فوق‌العاده ۴۸۸ پایلوتی فراری ادیشن را داشته که از پوشش بدنه ویژه سود برده است. زیر پوست این سوپرکار همان قوای محرکه ۴۸۸ پیستا قرار داشته بنابراین شاهد پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو با قدرت ۷۲۰ اسب بخاری هستیم.

هم ذات فراری ۴۸۸ GTE در گوودوود امسال خودروی ۴۸۸ چلنج بوده که پیش‌نمایش خودرویی است که مشتریان بریتانیایی باید از سری چلنج فراری انتظار داشته باشند. این خودروساز می‌گوید عرضه چنین خودرویی در سال ۲۰۱۹ را مدنظر دارد.

اسب رقصان ایتالیایی همچنین با محصولات دیگر هم به میدان آمده است که از مدل‌های کلاسیک تا سوپرکارهای مدرن و حتی مدل‌های مسابقه‌ای فرمول ۱ از جمله مدل F60 2009 را شامل می‌شود. به منظور گرامیداشت این حضور، فراری گالری ویژه‌ای از مراسم فستیوال سرعت گوودوود ۲۰۱۸ را منتشر کرده است.

تماشای این گالری زیبا را از دست ندهید!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.