طوفان جدید چینی‌ها! سدان کامپکت جیلی SL

طوفان جدید چینی‌ها! سدان کامپکت جیلی SL

جیلی این روزها کاملاً گرد و خاک به پا کرده و پس از مشاهده کراس اوور جدید SX11 در چند روز گذشته دیگر محصول جدید این کمپانی که یک سدان کامپکت با نام SL بوده دیده شده است.

علیرغم یکسان بودن نام این خودرو با رودستر اسبق مرسدس بنز، این یک سدان جمع‌وجور بوده و تنها برای بازار چین تدارک دیده شده است.

در تصاویر منتشر شده شاهد طراحی مشابه با دیگر محصولات جدید کمپانی مادر ولوو هستیم. این خودرو همان جلوپنجره ویژه، چراغ‌های گوشه‌دار، خروجی‌های دوگانه اگزوز و چراغ‌های عقب نازکی است که به وسیله یک تکه کروم به همدیگر رسیده‌اند.

طول/عرض/ارتفاع جیلی SL جدید به ترتیب برابر با ۴۶۸۰/۱۷۸۵/۱۴۶۰ میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری آن نیز به ۲۶۷۰ میلی‌متر می‌رسد. بدین ترتیب SL در جایگاهی بین دو مدل دیگر جیلی یعنی امگرند GL و بوری قرار می‌گیرد.

خودروی مورد بحث نیمه دوم سال جاری وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد و انتظار می‌رود از دو پیشرانه استفاده کند. اولین پیشرانه نسخه ۳ سیلندر ۱ لیتری با قدرت ۱۳۶ اسب بخار و دیگری نمونه‌ای ۱.۴ لیتری با خروجی ۱۳۳ اسبی خواهد بود. هر دو پیشرانه از نوع توربو خواهند بود اما در مورد خروجی دقیق آن‌ها نمی‌توان اظهارنظر کرد.

قیمت جیلی SL جدید احتمالاً حدود ۱۵۸۰۰ دلار خواهد بود.

هنوز مشخص نیست خودروی یاد شده چه زمانی به‌صورت عمومی معرفی خواهد شد اما احتمال همراه شدن آن با شاسی‌بلند SX11 در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.