طوفان جدید فراری در راه است؟!

طوفان جدید فراری در راه است؟!

فراری در حال برنامه‌ریزی برای معرفی محصول جدیدی در هفدهم سپتامبر بوده و به نظر می‌رسد این خودرو نظرهای زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

وب‌سایت درایو به نقل از یکی از منابع موثق خبر داده فراری احتمالاً در حال کار روی چند مدل گوناگون شکل گرفته بر پایه‌ی ۸۱۲ سوپر فست است. این شایعات شاید کمی با حالت اغراق منتشر شده باشند اما برخی از مدل‌ها به احتمال زیاد تولید خواهند شد و گفته شده یکی از آن‌ها همان خودرویی خواهد بود که اواخر ماه جاری در رویدادی خصوصی به دعوت‌شدگان نشان داده خواهد شد.

هنوز چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده اما خبرهای پیشین نشان می‌دهند فراری اخیراً اقدام به انتشار تیزر ۸۱۲ مونزا کرده است. یکی از منابع خبری ادعا می‌کند این خودرو یک اسپیدستر خواهد بود که سقف تولید آن تنها ۲۰۰ دستگاه خواهد بود. یکی دیگر نیز ادعا کرده خودروی موردبحث ادای احترام به مدل ۲۵۰ تستاروسا خواهد بود و از طراحی متمایز با گلگیرهای به‌اصطلاح پونتون سود خواهد برد. یکی دیگر از کاربران ادعا داشته این خودرو نسخه‌ای قدرتمند خواهد بود که احتمال درست بودن این خبر زیاد است زیرا نام خودرو از پیست افسانه‌ای Autodromo Nazionale Monza گرفته شده است.

اگر ۸۱۲ مونزا به خودرویی رودستر تبدیل نشود جای نگرانی زیادی نیست زیرا شایعاتی هم درباره تولید فراری ۸۱۲ آپرتا به گوش رسیده است. ظاهراً این خودرو دارای سقف تارگای قابل جابجایی و همچنین اسپیدستری بدون سقف با شیشه‌ی جلوی کوتاه خواهد بود. البته احتمال دارد فراری در نهایت اقدام به معرفی یک نوع از رودسترها همچون F12 برلینتا بکند.

صرف‌نظر از خودروی جدید فراری، مدل ۸۱۲ سوپر فست دارای پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری با قدرت ۷۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۷۱۸ نیوتون متری می‌باشد. این پیشرانه با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری کرده و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.