طرح گرافیکی از فراری ۲۸۸GTO تصور یک ابرخودروی ایتالیایی

طرح گرافیکی از فراری ۲۸۸GTO تصور یک ابرخودروی ایتالیایی

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید حاصل فکر خلاق یک طراح است و فراری ۲۸۸GTO هامیج نام دارد. در طراحی این خودروی مجازی تفکری بکار رفته که بسیار بحث‌برانگیز به نظر می‌رسد. برخی افراد معتقد هستند خودروهای معدودی توانسته‌اند با ادای احترام به پدران و نسل‌های پیشین خود موفق شوند. گاهی اوقات مدرن کردن طراحی یک خودروی قدیمی به خوبی جواب می‌دهد و یکی از مثال‌های آن کونیگزگ CC850 خواهد بود. البته این روش همیشه جواب نمی‌دهد و شاهد آن نیز لامبورگینی کانتاش LPI 800-4 است.

به همین خاطر وقتی طراحی بااستعداد با نام ژیهنگ گو اعلام می‌کند برداشتی مدرن از فراری ۲۸۸GTO را معرفی کرده ما کمی نگران طراحی مدرن آن می‌شویم. البته نیازی به نگرانی دراین‌باره نیست زیرا خودروی فراری ۲۸۸GTO هامیج این طراح نه تنها یک محصول زیباست بلکه حتی می‌تواند زیباتر از محصول تولیدی و واقعی خود فراری باشد.

ژیهنگ گو در خلق این خودرو از شکل کلی مشابه با فراری ۲۸۸GTO استفاده کرده اما به‌کارگیری خطوط شناور و برخی زوایای پیچیده‌تر باعث شده‌اند نمای کلی آن مدرن‌تر باشد. این موضوع به ویژه در پروفایل جانبی صادق است یعنی جایی که ورودی‌های هوای ساده مدل اصلی جای خود را به ورودی‌های بزرگ و هماهنگ با درب‌ها داده‌اند.

نمای جلوی فراری ۲۸۸GTO هامیج کاملاً چشمگیر طراحی شده زیرا فاقد چراغ‌های سنتی است و LED های نازک درست در بالای جلوپنجره مشکی قرار گرفته‌اند. این چراغ‌ها شاید در دنیای واقعی خیلی کاربردی نباشند اما قطعاً ظاهر جذابی دارند. از جمله ویژگی‌های کلیدی دیگر می‌توان به قوس چرخ های متمایز و رینگ‌های ۵ پره جذاب اشاره کرد.

وقتی به بخش عقب برسیم شاهد الهام گیری واضح طراح از خودروی فراری ۲۹۶GTB خواهیم بود اما فکر می‌کنیم خودروی گو حتی زیباتر به نظر می‌رسد که دلیلش چراغ‌های عقب LED نازک‌تر، خروجی اگزوز مرکزی در ارتفاع پایین و دیفیوزر گیراتر خواهد بود. شکل پوشش پیشرانه و شیشه پشتی کوچک نیز شبیه فراری ۲۸۸GTO اصلی هستند. نظر شما درباره این پروژه مجازی و رندرها چیست؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.