طرح رسمی از بدنه‌ی فراری ۲۹۶GT3 معرفی شد

طرح رسمی از بدنه‌ی فراری ۲۹۶GT3 معرفی شد

استقبال کارشناسان از خودروی پلاگین هیبرید فراری ۲۹۶، نشانه‌ای از موفقیت تجاری این مدل است و شرکت سازنده برای تولید مدل مسابقه‌ای با توانایی بالاتر آماده می‌شود.

نسخه‌ی GT3 از فراری ۲۹۶، کیت بدنه‌ی آیرودینامیک با چرخ‌‌های اختصاصی خواهد داشت. ساخت خودرو با تاکید بر رانندگی در پیست، همیشه مد نظر فراری بوده است و ۲۹۶GT3 نیز چنین شرایطی دارد. این خودرو، جای‌گزین ۴۸۸GT3 EVO خواهد شد که تا امروز، موفق‌ترین مدل مسابقه‌ای کلاس GT در تاریخ فراری بوده است.

تا این لحظه فقط دو تصویر از طرح ۲۹۶GT3 منتشر شده است. این خودرو در مقایسه با نسخه‌ی جادای (۲۹۶GTB) تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد و شرایط آیرودینامیک بهتری دارد. روی گلگیرهای جلو، هدایت‌کننده‌ی هوا اضافه شده و سپر جلو نیز، کاملا متفاوت از مدل اصلی ۲۹۶ است. در عقب نیز، بال عظیمی وجود دارد که تقریبا هم‌ارتفاع سقف دیده می‌شود.

هنوز اطلاعات فنی از ۲۹۶GT3 منتشر نشده است. این خودرو، قطعا قدرتمندتر از ۲۹۶GTB با قدرت ۸۱۸ اسب بخار و گشتاور ۷۴۰ نیوتن‌متر خواهد بود؛ ضمن اینکه وزن خالص کمتری خواهد داشت. مدل استاندارد از ۲۹۶، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۲/۸ ثانیه دارد و با آستانه قیمت ۳۲۳ هزار دلار فروخته می‌شود. فراری ۴۸۸GT3 سال ۲۰۱۶ معرفی شد و آستانه قیمت ۶۱۴ هزار دلار داشت.

مراحل پیش‌تولید ۲۹۶GT3 به‌زودی آغاز می‌شود. این خودرو در مسابقات سال ۲۰۲۳ شرکت می‌کند و طی ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.