طراحی و ساخت مزدای مفهومی توسط دانشجویان.

طراحی و ساخت مزدای مفهومی توسط دانشجویان.

سبک طراحی محصولات جدید مزدا، طراحان را به وجد آورده و تعدادی از دانشجویان دانشگاه کلمسون و پاسادنا را برای ساخت یک خودروی کانسپت برای این شرکت ترغیب کرده است. نارنجی عمیق ۳ (Deep Orange 3 Concept) گرچه چندان نام با مسمایی به نظر نمی‌رسد، اما در عوض از یک طرح کاربردی و آینده نگرانه جذاب بهره می‌گیرد.

این هاچ بک خوش هیکل دارای دو ردیف صندلی ۳ تایی است تا ۶ سرنشین را به راحتی در خود جای دهد. شاسی این خودرو پیش از این در نمایشگاه سما ۲۰۱۲ رونمایی شده بود و اکنون نوبت بدنه و قوای محرکه است.

چهره این خودرو متناسب با خودروهای جدید مزدا و مفهوم کودو است. بنابراین شباهتهای زیادی بین این ماشین و محصولات نسل جدید مزدا وجود دارد.

موتور بنزینی این خودرو ۱.۵ لیتر حجم دارد و در کنار موتور الکتریکی در مجموع قادر است عملکردی مناسب را ارائه کند. جاییکه شتاب صفر تا صد ۷.۵ ثانیه ای و مصرف سوخت ۵.۵ لیتری بارزترین نشانه های آن هستند. روش انتقال نیروی هیبریدی این خودرو هم منحصر به فرد است. جایی که به صورت خودکار می‌تواند انتقال نیرو را روی محور جلو، عقب یا هر دو محور سوئیچ کند.

طراحی دیپ اورنج ۳ یکی از برنامه های تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی خودرو دانشگاه کلمسون Clemson با همکاری دانشجویان کالج طراحی پاسادنا و شرکت مزدا می‌باشد و نشان می‌دهد که مراکز دانشگاهی نیز نقش عمده ای در تحولات صنعت خودرو ایفا می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.