صد هزار سفارش خرید بی وای دی از سوی یک شرکت اروپایی

صد هزار سفارش خرید بی وای دی از سوی یک شرکت اروپایی

شرکت اجاره خودرویی سیکست برنامه‌های خود برای خرید ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی الکتریکی را از شرکت بی وای دی تا سال ۲۰۲۸ اعلام کرد. همکاری بین دو شرکت با سفارش اولیه چند هزار دستگاهی سیکست به بی وای دی شروع شد و انتظار می‌رود اولین نمونه‌های این خودروها در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ راهی اروپا شوند.

این اولین باری است که یک شرکت اجاره خودرویی در حال سفارش خرید محصولات بی وای در اروپاست. مشتریان سیکست از کشورهایی همچون آلمان، فرانسه، هلند و بریتانیا هستند. از جمله خودروهایی که بی وای دی به دست این شرکت خواهد رساند آتو ۳ است که شاسی‌بلند الکتریکی و کامپکت بوده و در کشور چین با نام یوان پلاس الکتریکی شناخته می‌شود. این خودرو از پلتفرم ۳.۰ استفاده می‌کند و پیشرانه الکتریکی آن قدرت ۲۰۱ اسب بخاری تولید می‌کند. همچنین باتری‌های تیغه‌ای بی وای دی در این خودرو شعاع حرکتی ۴۰۲ کیلومتری ارائه می‌کنند.

سیکست می‌گوید ۷۰ تا ۹۰ درصد محصولاتش در اروپا تا سال ۲۰۳۰ از قوای محرکه الکتریکی شده استفاده خواهند کرد و جایگاه‌ها و شاخه‌های گوناگون آن نیز تا پایان سال ۲۰۲۳ کربن خنثی خواهند بود. این شرکت همچنین در حال توسعه زیرساخت‌های شارژ خودش بوده و محصولات الکتریکی بی وای دی به کاهش آلایندگی دی‌اکسید کربنی سیکست کمک خواهند کرد. یکی دیگر از کمپانی‌های اجاره خودرویی مشهور کمپانی هرتز است که قبلاً سفارش خرید ۱۰۰ هزار خودرو به تسلا، ۶۵ هزار دستگاه به پولستار و ۱۷۵ هزار دستگاه را به جنرال موتورز داده است.

به گزارش میدونی و به نقل از carscoops، بی وای دی ادعا می‌کند بزرگ‌ترین سازنده خودروهایی با انرژی‌های جدید است، خودروهایی که شامل محصولات تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی هستند. اوایل سال جاری بود که این شرکت چینی ۱۰۰۰ دستگاه از مدل D1 را به شرکت مکزیکی ومو تحویل داد تا به این ترتیب بزرگ‌ترین ناوگان تاکسی‌های الکتریکی خارج از چین شکل بگیرد. جدای از قرارداد بزرگ ۱۰۰ هزار دستگاهی در شش سال آینده، کمپانی سیکست و بی وای دی فرصت‌های همکاری بیشتر را در بخش‌های مختلف دنیا بررسی خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.