شیر پژو، ژیان‌تر می‌شود! مشخصات ۵۰۸ قوی‌تر

شیر پژو، ژیان‌تر می‌شود! مشخصات ۵۰۸ قوی‌تر

نسل جدید پژو ۵۰۸ همین چند هفته پیش در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شد اما رسانه‌های فرانسوی قبلاً درباره نسخه‌های متنوع از این سدان زیبا صحبت کرده‌اند. بنا به گزارش رسانه‌های فرانسوی، اگر نسخه GT با قدرت ۲۲۵ اسب بخاری کافی نیست پس می‌توان مدل قوی‌تر با قدرت ۲۷۰ اسب بخاری را انتخاب کرد. این خودرو قاعدتاً باید به جنگ فولکس‌واگن آرتئون با قدرت ۲۸۰ اسب بخاری برود.

باور بر این است پرچمدار ۵۰۸ حتی نشان GTi را نیز دریافت خواهد کرد. البته این خبر سورپرایز کننده نیست زیرا پیشرانه نسخه قوی‌تر همان پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربوی ۳۰۸ GTi خواهد بود. گفته شده پژو احتمالا نشان Ti را نیز که در مدل خاطره‌انگیز ۵۰۴ دهه ۷۰ میلادی بکار رفته بود احیا خواهد کرد.

جدای از نصب پیشرانه جدید در نسخه قوی‌تر ۵۰۸، مهندسان پژو برخی تغییرات مهندسی دیگر همچون اصلاح شاسی را در نظر خواهند داشت و طراحان نیز دستی روی سر و روی خودرو خواهند کشید. انتظار داریم این خودرو رینگ‌های جدید، رنگ خاص‌تر و برخی بهبودهای جزئی در کابین داشته باشد.

رئیس پژو آقای ژان فیلیپ ایمپاراتو گفته ۵۰۸ در برابر خودروهای لوکس این کلاس به میدان خواهد رفت. مدیر تولید این برند نیز گفته پژو برنامه‌هایی برای عرضه نسخه‌های بیشتر از ۵۰۸ در پاییز سال جاری دارد. احتمالاً نسخه‌های GTi یا Ti را در نمایشگاه خودروی پاریس و یا حتی زودتر در فضای مجازی ببینیم.

نسخه جدید پژو ۵۰۸ از سال ۲۰۱۹ وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد و همین سال هم مدل هیبریدی با خروجی ترکیبی ۲۲۰ اسبی عرضه خواهد شد. این نسخه نیز دارای پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوی ۱۸۰ اسبی و یک واحد الکتریکی با خروجی ۴۰ اسبی می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.