شکست کامل برای مرسدس AMG GT بلک سریز در مبارزه با AMG One

شکست کامل برای مرسدس AMG GT بلک سریز در مبارزه با AMG One

پنج سال طول کشید تا مرسدس نسخهٔ تولیدی هایپرکار AMG One را معرفی کند زیرا آوردن تکنولوژی فرمول یک به خودرویی جاده‌ای هرگز کار ساده‌ای نبود. این کاری مملو از پیچیدگی‌های مهندسی بود اما آیا ارزش این همه تلاش را داشت؟ برای پاسخ دادن به این سؤال، مرسدس AMG نسخهٔ تولیدی One را در یک مسابقهٔ درگ در برابر AMG GT بلک سریز قرار داده است. اگر از دنبال کننده‌های اخبار ساخته‌های افلترباخ باشید، میدانید که بلک سریز هرگز سوپرکار دست‌وپا بسته‌ای نیست زیرا این ماشین سریع‌ترین خودروی تولیدی جاده‌ای جهان در پیست نوربرگ‌رینگ محسوب می‌شود.

زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو قرار گرفته که ۷۳۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد و خودرو را ظرف ۳.۲ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند. حداکثر سرعت این سوپرکار آلمانی هم به ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ بنابراین، AMG GT بلک سریز خودروی بسیار توانایی است و تا پیش از معرفی One پرچم‌دار AMG محسوب می‌شد.

بااین‌حال، One خودروی بسیار قوی‌تری است و فراتر از مهندسی پیچیده‌ای که دارد، می‌تواند ظرف تنها ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد و به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این اعداد چشمگیر به لطف مجموعه‌ای از یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری بنزینی و چهار موتور الکتریکی حاصل شده‌اند که مجموعاً ۱۰۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. این مسابقهٔ درگ که توسط AMG برگزار شده و مسافتی ۱۰۰۰ متری دارد، تفاوت بین این دو ماشین در خط مستقیم را به‌خوبی نشان می‌دهد. همان‌طور که از تیتر مطلب متوجه شده‌اید، AMG One کاملاً بلک سریز را نابود کرد. هرچند ویدئوی این درگ کوتاه است اما ارزش دیدن خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.