شکار هوندا سیویک Si سدان هنگام تست‌های جاده‌ای

شکار هوندا سیویک Si سدان هنگام تست‌های جاده‌ای

هوندا به زودی تریم Si سیویک کوپه را عرضه خواهد کرد اما تصاویر جاسوسی جدید ما نشان می‌دهند که نسخه‌ی سدان این خودرو نیز در نهایت قدرتمندترین پیشرانه‌ی این طیف محصول را پذیرا خواهد بود.

پوشش‌های روی خودرو باعث پنهان شدن سپرهای عقب و جلو شده‌اند اما سایر قطعات بیرون زده از خودرو شباهت زیادی به قطعات بکار رفته در کانسپت پروتوتایپ سیویک Si دارند. تنها تغییر بزرگ بیرونی بین دو برادر وجود بال عقب کم ارتفاع‌تر نسخه‌ی سدان خواهد بود.

هوندا مدل Si کوپه را به عنوان پروتوتایپی کامل در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس نشان داد. این کانسپت از همان پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی بکار رفته در اکثر مدل‌ها استفاده کرده بود اما احتمالاً خروجی پیشرانه افزایش یافته بود. ما انتظار داریم خروجی پیشرانه‌ی سیویک Si به منظور رقابت با هاچبک های قدرتمندی چون فولکس‌واگن GTI و فورد فوکوس ST بالاتر از ۲۰۰ اسب بخار باشد.

کانسپت یاد شده همچنین دارای دیفرانسیل لغزش محدود، فرمان فعال و دامپرهای به‌روز شده بود. شاید این قطعات صرف‌نظر از نوع بدنه در مدل Si تولیدی نیز بکار روند تا در برابر رقبای قدرتمند هوندا هندلینگ بهتری داشته باشد.

در داخل Si کانسپت شاهد صندلی‌های جلوی اسپورت و تریم فیبر کربنی بودیم. همچنین جزئیات قرمز اطراف کنسول نیز نمایی اسپورت ایجاد کرده بودند. احتمالاً این قطعات در نسخه‌ی تولیدی نیز دیده خواهند شد.

هوندا نسخه‌ی کوپه‌ی سیویک Si را در سال جاری معرفی خواهد کرد. هنوز نمی‌دانیم مدل سدان نیز همزمان با برادر کوپه معرفی خواهد شد یا خیر.

هوندا همچنین در حال کار روی سیویک تایپ R برای معرفی نسخه‌ی تولیدی در نمایشگاه ژنو است. ظاهراً این خودرو از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۳۰۰ اسب بخار یا بیشتر استفاده خواهد کرد. با میدونی همراه باشید تا از جدیدترین اخبار روز دنیا و همچنین نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ باخبر شوید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.