شکاری لذت‌بخش با مرسدس گروما هانتر X کلاس!

شکاری لذت‌بخش با مرسدس گروما هانتر X کلاس!

شکار در جنگل شاید یکی از قدیمی‌ترین اعمال انسان‌ها باشد اما هنوز هم در بسیاری از نقاط دنیا طرفداران خاص خود را دارد؛ و اگر شما هم به شکار و ماجراجویی در جنگل و خارج از جاده علاقه دارید قطعاً می‌دانید که یکی ملزومات این کار یافتن خودرویی قوی و توانا برای تردد در چنین مکان‌هایی می‌باشد. خودروهای آفرود بنا به دلایلی واضح از بدیهی‌ترین گزینه‌های این کار هستند اما خب ما یک گزینه‌ی جدید را یافته‌ایم که ساخت مرسدس است.

این پیکاپ لوکس مرسدس X گروما هانتر نام دارد و توسط تیونری آلمانی به نام گروما اتومبیل ارتقا یافته است. تخصص این شرکت تولید خودروهایی توانا برای شکارچیان می‌باشد.

مرسدس گروما هانتر X کلاس یک پیکاپ معمولی نیست بلکه دارای ویژگی‌های خاص موردنیاز شکارچیان و شکار می‌باشد. از نظر بصری باید به رینگ‌های آلیاژی بولاردز، میله‌ی جلو و کناری و رول بار اشاره کرد. این قطعات تنها نقش ظاهری ندارند بلکه باعث آماده شدن X کلاس برای تردد در مسیرهای سخت و خشن می‌شوند. این پیکاپ لوکس همچنین به محافظ‌های زیر بدنه و تاکوژنراتور مجهز شده است.

جدای از موارد یاد شده، مرسدس گروما هانتر X کلاس را می‌توان با وینچ های جلو و عقب، بخش نگه‌دارنده‌ی اسلحه در عقب، تمیزکننده‌ی موبایل آکوا ۲ گو پرو، لامپ‌های لیزری و فضای ذخیره‌ای سفارش داد. خریداران همچنین گزینه‌ی استفاده از سقف به عنوان جایگاه بررسی شکار را نیز پیش روی خود دارند.

نهایتاً می‌توان کل بدنه‌ی پیکاپ را با پوشش خاص یا رنگ سبز مات سفارش داد. دلیل این کار پنهان کردن X کلاس از دید دیگران و همچنین استفاده کمتر از موادی است که نور را منعکس می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.