شکارچی غیرواقعی! رندر مرسدس-ای‌ ام‌ جی A45 جدید

شکارچی غیرواقعی! رندر مرسدس-ای‌ام‌جی A45 جدید

نسل جدید مرسدس بنز A کلاس هفته پیش رونمایی شد و در این مطلب قصد داریم رندری از نسخه پرچم‌دار آن یعنی A45 را خدمت شما عزیزان تقدیم کنیم.

این رند نشان دهنده جدیدترین چالش خودروهایی همچون آئودی RS3 اسپورت بک بوده و در آن شاهد ظاهر بالغ‌تر و البته کمی عصبی‌تر نسبت به نسخه‌های استاندارد هستیم.

از جمله تغییرات A45 نسبت به مدل‌های عادی می‌توان به جلوپنجره پانامریکانایی اشاره کرد که مستقیماً از مدل AMG GT R گرفته شده و البته در آینده نزدیک در سایر محصولات از جمله GLE بکار خواهد رفت. دیگر تغییرات این هاچبک تند و تیز عبارت‌اند از سپر جلوی اصلاح شده، رکاب‌های جانبی متفاوت و البته ترمزهای بزرگ‌تر.

نسخه تولیدی مرسدس-ای ام جی A45 همچنین تغییرات در شاسی خواهد داشت به گونه‌ای که از سیستم تعلیق سفت‌تر و ارتفاع سواری کمتر بهره خواهد برد. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربویی خواهد بود که بنا به گفته‌ها خروجی بالاتر از ۴۰۰ اسب بخار خواهد داشت که همین باعث شتاب گیری سریع‌تر نسبت به رکورد ۴.۲ ثانیه‌ای مدل قبلی خواهد شد. احتمالاً سقف سرعت A45 جدید به‌طور الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود خواهد بود اما احتمال افزایش این سرعت با استفاده از پکیج سفارشی AMG وجود دارد.

هنوز زمان دقیق رونمایی از این خودروی جدید مشخص نیست اما احتمال پرده‌برداری از آن در اواخر سال جاری وجود دارد.

نهایتاً باید گفت هنرمند طراح این رندر دو طرح مفهومی دیگر با فرم بدنه‌های متفاوت را نیز ایجاد کرده که یکی کوپه و دیگری کانورتیبل است. نیازی به گفتن نیست که مرسدس اقدام به تولید این نسخه‌ها نخواهد کرد زیرا تمرکز خود را روی توسعه دیگر مشتقات این خودرو همچون نسخه سدان A کلاس، CLA، GLA و GLB معطوف خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.