شنیده‌های هیجان‌انگیز درباره نسل جدید پژو ۳۰۸

شنیده‌های هیجان‌انگیز درباره نسل جدید پژو ۳۰۸

پژو ۳۰۸ دقیقاً سه سال پیش به‌روز شده اما هم‌اکنون سن بالای خود را نشان می‌دهد. موضوع مهم‌تر اینکه کلاس خودروهای C در اروپا پر از مدل‌های جدید و جذاب بوده و از جمله آن‌ها می‌توان به فولکس‌واگن گلف، اشکودا اوکتاویا، سئات لئون، فورد فوکوس و… اشاره کرد. به این ترتیب فرانسوی‌ها نیازمند دست به کار شدن و عرضه نسل جدید هاچبک خود هستند و طبق خبر منتشر شده این اتفاق می‌تواند اواخر سال آینده یا اوایل سال ۲۰۲۲ رخ دهد.

اتوکار می‌گوید تغییرات بزرگی در انتظار ۳۰۸ جدید است. این خودرو از پلتفرم به‌روز شده EMP2 پژو-سیتروئن استفاده خواهد کرد، پلتفرمی که در نسل فعلی ۳۰۸ هم بکار رفته است. نسخه‌های عادی این خودرو دارای قوای محرکه الکتریکی شده و کم‌مصرف‌تر خواهند بود اما آنچه باعث جلب‌توجه می‌شود تولید نسخه پرفورمنس هیبریدی شده از ۳۰۸ جدید است.

این نشریه بریتانیایی می‌گوید ۳۰۸ جدید از سه پیشرانه برای تریم پرچم‌دار خود استفاده خواهد کرد. این مجموعه شامل یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو و دو واحد الکتریکی خواهد بود که از این نظر شبیه ۳۰۰۸ پلاگین هیبریدی می‌باشد. هاچبک داغ پژو طبق شنیده‌ها قدرت بیش از ۳۰۰ اسب بخاری و سیستم چهار چرخ محرک خواهد داشت تا در برابر فولکس‌واگن گلف R جدید حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

بخش تازه تأسیس مهندسی پژو اسپورت PSE مسئول تولید این خودرو خواهد بود. از دیگر تغییرات نسخه پرفورمنس ۳۰۸ جدید می‌توان به سیستم تعلیق سفت تر و ترمزهای بزرگ‌تر اشاره کرد. البته این خودرو پسوند GTi را حمل نخواهد کرد زیرا این نام احتمالاً مختص ۲۰۸ جدید خواهد بود.

اما انتظار می‌رود نسخه‌های عادی این خودرو با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی مرسوم عرضه شوند. ظاهراً نسخه تمام الکتریکی ۳۰۸ نیز در آینده تولید خواهد شد اما فعلاً چیزی تائید نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
18 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.