شنای تسلا مدل ۳ در آب‌های نسبتاً عمیق!

شنای تسلا مدل ۳ در آب‌های نسبتاً عمیق!

خبری که خواهید خواند قطعاً عجیب‌وغریب خواهد بود. راننده این خودروی الکتریکی از روبرو شدن با آب‌های عمیق واهمه‌ای نداشته و به نظر می‌رسد حتی از سواری در آب لذت هم می‌برد!

ظاهراً خودروی موردبحث یک دستگاه تسلا مدل ۳ است اما از این مورد مطمئن نیستیم. با این وجود خودرو به خوبی در آب عمل می‌کند و توقف‌ناپذیر بوده و سرعت و مانور پذیری آن باعث تعجب می‌شود. احتمالاً شنا کردن این تسلا در آب‌های کشور چین رخ داده است!

زمانی که خودرو دور می‌زند چیزی به بخش عقب چسبیده که شاید پروانه‌ای الکتریکی باشد. آیا این خودرو یک قایق موتوری است یا اینکه محصولی دوزیست می‌باشد؟

خب خودروهای الکتریکی استاندارد به خاطر توانایی حرکت در آب شناخته شده‌اند هرچند خودروسازان چنین کاری را توصیه نمی‌کنند. ولی باید دانست این خودروها بهتر از خودروهای درون‌سوز عمل می‌کنند زیرا قطعاتی همچون ورودی‌های هوا، اگزوز و دیگر بخش‌ها باعث محدودیت کارکرد خودروهای درون‌سوز در آب خواهند شد.

بدون آب‌بندی مناسب، آب دیر یا زود می‌تواند وارد قطعات داخلی شده و بالاتر از همه این‌ها ریسک برخورد با موانع و سنگ‌های بزرگ داخل آب نیز وجود دارد.

به‌هرحال در محیطی کنترل شده، یک خودروی آماده شده برای آب‌تنی می‌تواند هیجان بسیار زیادی را برای راننده و تماشاگران ایجاد کند!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.