شمارش معکوس رونمایی از میتسوبیشی پاجرو اسپورت ۲۰۲۰

شمارش معکوس رونمایی از میتسوبیشی پاجرو اسپورت ۲۰۲۰

اوایل سال جاری نسخه‌ی پیش‌تولیدی میتسوبیشی پاجرو اسپورت ۲۰۲۰ در سوئد مشاهده شده بود.

هم‌اکنون زمان مشاهده‌ی تصاویر بیشتری از این شاسی‌بلند بدنه روی فریم فیس لیفت شده فرا رسیده است. این خودروساز ژاپنی اولین تصویر از خودروی خود را منتشر کرده و گفته که رونمایی آن ۲۵ جولای در تایلند انجام خواهد شد.

در این تصویر می‌توانیم نمای جلوی این شاسی‌بلند را ببینیم که از نظر طراحی چیز سورپرایز کننده‌ای ندارد. پاجرو اسپورت فیس لیفت که در بریتانیا با نام شوگان اسپورت و در برخی بازارهای دیگر با نام مونترو اسپورت شناخته می‌شود از دماغه‌ای که مشابه پیکاپ L200/تریتون فیس لیفت شده است سود می‌برد. شایان ذکر است این شاسی‌بلند بر پایه‌ی همین پیکاپ ساخته شده است.

طراحی سپر دینامیک میتسوبیشی روی پاجرو اسپورت ۲۰۲۰ جواب داده و جلوپنجره و چراغ‌های جلو نیز مشابه پیکاپ این برند هستند. البته سپر طراحی اسپورت تری دارد چراکه نیازی به خشونت ذاتی پیکاپ L200 در این خودرو نمی‌باشد. به نظر می‌رسد چراغ‌های قرار گرفته روی سپر هم ظاهر متفاوتی در مقایسه با پیکاپ این برند ژاپنی دارند.

اگرچه میتسوبیشی اشاره‌ای به مشخصات این خودرو نداشته اما گفته که پاجرو اسپورت ۲۰۲۰ از نظر طراحی، رفاهی، راحتی و کیفیت بهبود پیدا می‌کند.

با توجه به ارتباط قوی این خودرو با L200 فیس لیفت شده، انتظار می‌رود پاجرو اسپورت ۲۰۲۰ با همان پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری توربودیزل که در بازار بریتانیا قدرت ۱۸۱ اسبی و گشتاور ۴۳۰ نیوتون متری دارد عرضه شود.

این پیشرانه در شوگان اسپورت به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل بوده و نیرو را از طریق سیستم چهار چرخ محرک مجهز به دنده‌سنگین به تمامی چرخ ها می‌فرستد. انتظار می‌رود شاسی‌بلند تازه‌نفس میتسوبیشی از حالت‌های آفرود، گل‌ولای، برف، ماسه و صخره‌ی L200 فیس لیفت هم استفاده کند.

نهایتاً باید گفت در این شاسی‌بلند احتمال استفاده از تکنولوژی‌های ایمنی جدیدی همچون پیشگیری از برخورد از جلو، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و… وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.