شمارش معکوس برای معرفی شاسی‌ بلند هیبریدی بی ام و M

شمارش معکوس برای معرفی شاسی‌بلند هیبریدی بی ام و M

از نوامبر سال ۲۰۱۷ تاکنون شایعات متنوعی درباره تولید یک شاسی‌بلند بزرگ و جدید توسط بی‌ام‌و به گوش می‌رسد اما همین چند ماه پیش بود که اولیور زیپس رئیس بی‌ام‌و اضافه شدن عضوی جدید به خانواده X را تائید کرد. او به‌طور مختصر درباره خودرویی سطح بالا صحبت نمود، خودرویی که پیش از پایان سال ۲۰۲۱ رونمایی شده و سپس در کارخانه اسپارتانبورگ تولید خواهد شد.

این قدبلند کاملاً جدید، پرقدرت و هیبریدی هفدهم نوامبر در مراسمی خصوصی به نمایش درخواهد آمد و رونمایی رسمی و عمومی آن ۲۹ نوامبر خواهد بود. بی‌ام‌و آمریکا با تائید شایعات درباره این محصول سفارشی بخش M می‌گوید خودروی موردبحث پرچم‌دار جدید M خواهد بود و شاید معنی این گفته‌ها تولید انحصاری شاسی‌بلند جدید توسط بخش M باشد.

اخبار ضدونقیضی درباره نام‌گذاری این خودرو به گوش رسیده و برخی رسانه‌ها نام این خودرو را X8 اعلام کرده‌اند درحالی‌که برخی افراد نیز خبر نام XM مشابه محصولات سیتروئن را داده‌اند. البته جدای از معمای نام‌گذاری باید به طراحی این خودرو نیز اشاره ‌کنیم که ظاهراً کاملاً جنجالی خواهد بود زیرا اولین محصول باواریاست که از طراحی بحث‌برانگیز چراغ‌های جلوی جداگانه استفاده خواهد کرد.

تصاویر جاسوسی این خودرو در ماه‌های پیش خبر از نوار LED جداگانه برای دیلایت هایی داده‌اند که درست زیر خط کاپوت نصب می‌شوند. چراغ‌های اصلی در ارتفاعی پایین‌تر نصب شده و جلوپنجره کلیوی شکل را احاطه کرده‌اند.

شایعاتی هم درباره استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی جدید با واحد الکتریکی برای ایجاد مجموعه پلاگین هیبریدی و قدرت فراتر از ۷۰۰ اسب بخار به گوش رسیده است. البته احتمال ارائه پیشرانه ۶ سیلندر هیبریدی نیز وجود دارد.

احتمالاً این خودرو فقط به‌صورت چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد و با توجه به تصاویر منتشر شده استفاده از رینگ‌های ۲۳ اینچی در آن دور از ذهن نیست. با توجه به وضعیت این خودرو در سبد محصولات M استفاده از فیبر کربن زیاد و ترمزهای بزرگ قابل‌انتظار خواهد بود. قطعاً وزن این خودرو بالای ۲ تن است.

بی‌ام‌و نگفته مدلی که تا چند روز آینده معرفی خواهد کرد نسخه تولیدی است یا کانسپت اما مدل تولیدی احتمالاً سال آینده معرفی شده و به عنوان محصول مدل ۲۰۲۳ روانه بازار شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.