شلیک سریع فراری ۸۱۲ سوپر فست در اتوبان را تماشا کنید!

شلیک سریع فراری ۸۱۲ سوپرفست در اتوبان را تماشا کنید!

فراری‌های ۱۲ سیلندر در طول سال‌های گذشته تاریخ‌ساز بوده‌اند اما در سالیان اخیر از یک جی تی لوکس به موشک‌های کروزی تبدیل شده‌اند که باعث فرورفتن شما در صندلی می‌شوند و حتی با اندک اشاره‌ای به میدونی گاز می‌توانند عملکرد وحشیانه‌ای داشته باشند.

یکی از شگفت‌انگیزترین ساخته‌های فراری مدل ۸۱۲ سوپرفست است. همان‌گونه که نام خودرو نشان می‌دهد، با خودرویی فوق‌العاده سریع طرف هستیم که البته درعین‌حال جزو بهترین خودروهای کلاس خود نیز می‌باشد.

پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی ۸۱۲ سوپرفست یک الماس است. این پیشرانه تا دور ۸۹۰۰ فریاد می‌زند که با توجه به تعداد سیلندرها و ابعاد پیشرانه رقمی فوق‌العاده دیوانه وار است؛ اما دیوانگی فراری همین‌جا خاتمه نمی‌یابد. به لطف سیستم تزریق بسیار پرفشار، جدیدترین و آخرین بازمانده فراری‌های ۱۲ سیلندر قدرت برجسته ۸۰۰ اسب بخاری دارد.

این پیشرانه شاهکار به یک گیربکس دوکلاچه سریعی متصل شده که تعویض دنده‌های آن کوتاه‌تر از F12 برلینتا می‌باشد.

فراری ادعا می‌کند این خودرو در ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و تنها در ۷.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۴۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. با وجود چنین پرفورمنس شگفت‌انگیزی، ۸۱۲ سوپرفست هنوز هم می‌تواند در صورت نیاز به عنوان یک گرند تورر باوقار عمل کند.

در ویدئوی پیش رو که توسط hartvoorautosNL منتشر شده، شاهد شتاب گیری این خودرو تا سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت و در اتوبان‌های آلمان هستیم. حتی سرعت خودرو به‌صورت لحظه‌ای به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد. اگر دوستدار محصولات فراری باشید، ۸۱۲ سوپرفست را بسیار بسیار دوست خواهید داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.