شعاع حرکتی مرسدس بنز EQS در دنیای واقعی چقدر است؟

شعاع حرکتی مرسدس بنز EQS در دنیای واقعی چقدر است؟

مرسدس بنز EQS خودرویی است که توانایی رقابت با محصولاتی همچون تسلا مدل S و لوسید ایر را دارد. بی‌شک EQS مهم‌ترین عضو خانواده محصولات EQ مرسدس می‌باشد. EPA می‌گوید نسخه پایه EQS 450+ که از یک پیشرانه استفاده می‌کند در حال حاضر بالاترین شعاع حرکتی خانواده یعنی ۵۶۳ کیلومتر را دارد اما آن‌گونه که ادموندز می‌گوید، این مدل می‌تواند با یک‌بار شارژ مسافت بیشتری را نسبت به گفته‌های EPA طی کند.

این نشریه مدل EQS 450+ را از نظر آپشن ها خیلی گیرا توصیف نکرده اما خب وزن آن هنوز هم چند کیلویی بیشتر از S کلاس استاندارد است. ادموندز این مدل را در بازه زمانی بیش از ۱۲ ساعت تست کرده و دمای متوسط محیط هم ۲۰ درجه سانتی گراد بوده است. EQS موردبحث در زمان تست‌ها توانسته شعاع حرکتی ۶۸۰ کیلومتری را ثبت کند که حدود ۱۲۴ کیلومتر بیشتر از آن چیزی است که قبلاً EPA گفته بود.

این خودرو به‌صورت استاندارد از لاستیک‌های گوودیر ایگل F1 کارخانه و رینگ‌های ۲۰ اینچی استفاده کرده است. مجریان ادموندز فشار باد لاستیک‌های توصیه شده توسط کارخانه را در نظر گرفته‌اند و در نهایت شعاع حرکتی این سدان لوکس آلمانی ۲۰ درصد بیشتر از EPA بوده است.

البته باید گفت شعاع حرکتی EQS کمتر از آن چیزی است که در تست‌های WLTP اعلام شده بود. این خودرو در تست های WLTP شعاع حرکتی ۷۸۴ کیلومتری را ثبت کرده که البته به نظر می‌رسد بدون استفاده از سبک رانندگی بسیار ملایم و راننده‌ای بسیار خوب در پشت فرمان که تجربه بالایی داشته باشد رسیدن به این شعاع حرکتی غیرممکن خواهد بود. EQS همچنین نتایج مصرف برق بهتری در مقایسه با ادعاهای EPA داشته است.

ادموندز همچنین به هزینه‌های سفر ۶۸۰ کیلومتری خود اشاره کرده و گفته که این هزینه‌ها بسته به مکانی که رانندگی می‌کنید کاملاً متفاوت است. برای مثال در واشنگتن که نرخ متوسط هر کیلووات ساعت انرژی ۱۰ سنت است این خودرو تنها ۱۲ دلار هزینه خواهد داشت درحالی‌که این میزان در هاوایی به ۴۱ دلار می‌رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.