شرکت چینی نیو اولین جایگاه تعویض باتری را به آلمان صادر کرد

شرکت چینی نیو اولین جایگاه تعویض باتری را به آلمان صادر کرد

چند روز پیش شرکت نیو چین اولین جایگاه تعویض باتری تولید شده در کارخانه پاور خود در مجارستان را به‌صورت رسمی روانه آلمان کرد. تأسیسات ۱۰ هزار مترمربعی نیو در مجارستان اولین کارخانه خارجی این شرکت به شمار می‌رود و تولید خود را از این ماه شروع می‌کند. این کارخانه به عنوان مرکز تولید، سرویس‌دهی و تحقیق و توسعه محصولات نیو در اروپا عمل خواهد کرد و نیازهای ساخت و خدمات پس از فروش جایگاه‌های تعویض باتری خودروهای الکتریکی این شرکت را پوشش خواهد داد.

رئیس نیو می‌گوید:

با تأسیس کارخانه پاور نیو در مجارستان ما از به‌کارگیری هزار جایگاه باتری تا سال ۲۰۲۵ پشتیبانی خواهیم کرد. این مرکز به تأسیسات تحقیق و توسعه پیشروی نیو در اروپا بدل خواهد شد و با آکسفورد و سیلیکون ولی برای توسعه تکنولوژی‌های پایدار همکاری خواهد کرد تا به تحقق اهداف حمل‌ونقل بدون آلایندگی سرعت بخشیده شود.

به گزارش میدونی و به نفل از کار نیوز چاینا، اوایل سال جاری میلادی بود که نیو در مراسم سالانه خود با نام پاور دی اعلام کرد در حال توسعه جایگاه‌های شارژ بسیار سریع مایع خنک با حداکثر ظرفیت ۵۰۰ کیلووات و حداکثر جریان ۶۵۰ آمپر است. این جایگاه‌ها تا پیش از پایان سال جاری میلادی در قاره اروپا و کشور چین نصب خواهند شد.

نیو چین همچنین در حال توسعه سومین نسل جایگاه تعویض باتری خودروهای الکتریکی خود است. این جایگاه‌ها منعطف‌تر بوده و خروجی بالاتری نسبت به نسخه‌های قبلی دارند. اگرچه جزئیات چندانی از این جایگاه‌های جدید منتشر نشده اما سومین نسل جایگاه تعویض باتری آن طی ماه‌های آینده آماده تست و آزمایش خواهد بود. این شرکت می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۴ هزار جایگاه تعویض باتری را در سراسر جهان عرضه کند. به نظر شما چنین راه‌حلی خواهد توانست از نگرانی خریداران خودروهای الکتریکی بکاهد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.