شروع فیلمبرداری ترانسفورمرز ۴

شروع فیلمبرداری ترانسفورمرز ۴ [ویدئو]

زمان نسبتا زیادی است که پروژه ساخت سینمایی Age of Extinction یا همان ترانسفورمرز۴ شروع شده و باید دید که مایکل بی (Michael Bay) با داشتن بودجه ۱۶۵ میلیون دلاری و با کمک بازیگرانی مانند Mark Wahlberg و Nicola Peltz و Jack Reynor  می تواند دوباره سروصدا کند یا نه. تاریخ اکران این فیلم ششم تیرماه ۱۳۹۳ اعلام شده.

اما مدتی است که فیلمرداری این سینمایی در ایلی نویز شروع شده. در کنار بازیگران نقش اصلی، اتوبات هایی مانند ویرون ویتس، کامارو بامبلی، آونتادور کوپه، پاگانی هوآیرا، کامارو SS مدل ۱۹۶۷، سونیک RS و کوروت C7 استینگری نیز حضور دارند. البته نباید وجود ونکوئیش ۲۰۱۴ در سکانس های فیلمبرداری را هم نادیده گرفت که تا به امروز معلوم نشده یکی از اتوبات هاست یا اینکه بعنوان یکی از خودروهای معمولی در فیلم حضور دارد.

آنطور که گفته شده اکثر سکانس های تراسفورمرز ۴ در چین است؛ پس احتمالا دیدن یک خودروی چینی درمیان انبوه خودروهای موجود دراین فیلم نباید چیز عجیبی باشد! البته این احتمال وقتی به یقین تبدیل شد که یک دستگاه E-jet نقره ای رنگ جلوی در صحنه فیلمبرداری دیده شد؛ خودرویی که کمپانی GAC آنرا در نمایشگاه دیترویت امسال برای اولین بار رونمایی کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.