شرایط متفاوت فروش میتسوبیشی

شرایط متفاوت فروش میتسوبیشی توسط آرین موتور

فروش بدون کارمزد خودروهای میتسوبیشی با اقساط بلندمدت ۲۴ ماهه آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتور، به‌تازگی شرایط فروش متفاوتی را اعلام کرده است. در این طرح فروش خودروهای میتسوبیشی مدل ۲۰۱۵, ۲۰۱۶ با اقساط بدون بهره تا ۲۴ ماه به خریداران ارائه می‌شود.

این برای اولین بار است که یک واردکننده خودرو، مدل‌های سال را (مدل ۲۰۱۶) با اقساط ۲۴ ماهه بدون بهره عرضه می‌کند. آرین موتور، امکان استفاده از تسهیلات تا سقف ۵۰ درصد برای خرید همه خودروها را در نظر گرفته است.

لنسر ۱۸۰۰ سی سی ۲۰۱۶ فیس لیفت، ای اس ایکس ۲۰۱۶ فیس‌لیفت، اوتلندر ۲۰۱۶ و میراژ ۲۰۱۶ در این شرایط فروش به مشتریان عرضه شده است.

در این طرح فروش، مشتریان می‌توانند مبالغ خودرو را در ۲ یا ۳ ودیعه پرداخت نمایند. در فروش‌های ۶۰ و ۹۰ روزه محصولات با قیمت قطعی عرضه شده است. همچنین به پیش‌پرداخت‌ها تا ۲۶ درصد سود مشارکت تعلق می‌گیرد.

همچنین شرایط فروش مشارکتی ۱۲۰ روزه با سود مشارکت ۳۰ درصدی نیز برای سرمایه‌گذاری به مشتریان پیشنهاد می‌شود. در صورت انصراف مشتریان ۲۸ درصد سود انصراف دریافت می‌کنند. شما می توانید شرایط فروش این خودروها را از سایت آرین موتور مشاهده نمایید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.