شرایط فروش چری تیگو ۵ جدید

شرایط فروش چری تیگو ۵ جدید

فیس لیفت ۲۰۱۷ چری تیگو ۵ (Tiggo 5) چندی پیش طی مراسمی توسط مدیران خودرو معرفی شد و از آغاز دی‌ماه در سبد فروش این شرکت جای گرفت. این شاسی‌بلند چینی علی‌رغم برخی اشکالات طراحی و قوای فنی ضعیف، از بدو ورود به بازار ایران با استقبال نسبتاً خوبی مواجه گردید و فروش بالایی را تجربه کرد.

بر اساس بخشنامه اخیر مدیران خودرو برای دی ماه ۹۵، تیگو ۵ هم‌اکنون در دو نسخه لاکچری (Luxury) و اِکسِلنت (Excellent) و با شرایط فروش فوری اعتباری و پیش‌پرداخت ۵۰ الی ۹۵ درصد بهای خودرو (انتخاب توسط خریدار) عرضه می‌گردد. قیمت نهایی گونه اِکسِلنت ۹۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان و برای گونه لاکچِری ۹۳,۹۰۰.۰۰۰ تومان بوده و بازپرداخت مبلغ باقی‌مانده بنا به انتخاب مشتری با سقف دوازده، هجده، بیست‌وچهار یا سی ماه صورت می‌گیرد. تحویل خودرو نیز مستقل از نوع خرید، ۳۰ روزه خواهد بود.

نمونه موجود در کشور از پیشرانه چهار سیلندر ۱۹۷۱ سی‌سی با توان و گشتاور به ترتیب ۱۳۹ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه و ۱۸۲ نیوتون‌متر در ۴۳۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه استفاده می‌کند. در بخش تجهیزات نیز به مواردی نظیر چهار کیسه هوا، غربیلک فرمان چرمی، سامانه استارت بدون کلید، کروز کنترل، سانروف برقی، تهویه خودکار، دوربین دید عقب، حسگر پارک و تنظیم شش حالته صندلی راننده تجهیز شده است. در جدول ذیل جزئیات شرایط فروش کنونی چری تیگو ۵ را مشاهده می‌نمایید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.