شتاب گیری حیرت‌ انگیز آلپینا B8 و ثبت نهایت سرعت ۳۲۳ کیلومتر برساعت در اتوبان

شتاب گیری حیرت‌انگیز آلپینا B8 و ثبت نهایت سرعت ۳۲۳ کیلومتر برساعت در اتوبان

آلپینا B8 گرن کوپه ۲۰۲۲ شاید فاقد نشان‌های دوست‌داشتنی M باشد اما خودروی کندی نیست. این خودرو قدرت زیادی را در خود جای داده و پرفورمنس آن نسبت به محصولات استاندارد بی ام و فرق می‌کند. به تازگی ویدئویی توسط AutoTopNL منتشر شده که در آن می‌توانیم تست سرعت و شتاب این سدان را در اتوبان‌های آلمان تماشا کنیم.

به گزارش motor1، نیروبخش آلپینا B8 گرن کوپه پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بی ام و است که قدرت ۶۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. B8 گرن کوپه با این نیروگاه آهنین تنها به ۳.۳ ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت خود را از سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو نیز به ۳۲۳ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

این سدان لوکس و ارتقا یافته هیچ مشکلی در رسیدن به سرعت‌های بالا ندارد و در یک چشم بر هم زدن از سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت عبور می‌کند. آلپینا B8 گرن کوپه به سرعت از سایر خودروها عبور می‌کند و تنها در چند مورد که سایر خودروها وارد لاین سمت چپ می‌شوند مجبور به کاهش سرعت خود می‌شود. این ویدئو همچنین نشان می‌دهد که پایداری خودرو در سرعت‌های زیاد چقدر بالاست.

 

آلپینا چیزی بیشتر از نشان خود را به سری ۸ تزریق کرده است. متخصصان این شرکت فنرهای ایباخ و سیستم تعلیق سخت‌تر را به تجهیزات فنی اضافه کردند. همچنین رینگ‌های ۲۱ اینچی ۲۰ پره آلپینا نیز جزو دیگر ویژگی‌های B8 گرن کوپه به حساب می‌آیند. قدرت توقف خودرو نیز توسط ترمزهای چهار پیستونه برمبو با کالیپرهای آبی‌رنگ تأمین می‌شود. اما وجه تمایز ظاهری این خودرو با سری ۸ گرن کوپه به مواردی همچون تریم متفاوت جلو و عقب مربوط می‌شود.

در بخش جلو ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و نشان آلپینا به چشم می‌خورد. در بخش عقب نیز یک اسپویلر لبه‌ای و خروجی‌های اگزوز جدید وجود دارند. در داخل کابین نیز باید به مواردی همچون تریم چوبی، رکاب‌های داخلی با برند آلپینا و تریم آلکانترا اشاره کرد. قیمت آلپینا B8 گرن کوپه ۲۰۲۳ از ۱۴۴۹۰۰ دلار شروع می‌شود که به این رقم باید ۹۹۵ دلار هزینه تحویل را نیز اضافه کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.