شتاب‌گیری کیا سورنتو هیبرید ۲۰۲۱، خسته‌کننده‌تر از تصورات!

آیا آماده مشاهده تست شتاب و سرعت کیا سورنتو هیبرید ۲۰۲۱ و رسیدن به سرعت ۱۹۹ کیلومتر در ساعت هستید؟ خب کمربندها را ببینید و این ویدئو را تماشا کنید. به لطف تیمی که در کانال Pavel Srp گردهم آمده‌اند ما می‌توانیم کلیپ مربوط به پرفورمنس جدیدترین شاسی‌بلند هیبریدی کیا را مشاهده نماییم.

خب مشخص است که هیچ فردی یک شاسی‌بلند هیبریدی را به خاطر پرفورمنس آن انتخاب نمی‌کند. محصولات هیبریدی روشی عالی برای سود بردن از پیشرانه‌های الکتریکی و باتری‌ها بوده و درعین‌حال نگرانی مربوط به شعاع حرکتی نیز وجود ندارد زیرا پیشرانه‌های درون‌سوز آن‌ها این قضیه را حل کرده است. پیشرانه درون‌سوز خودروهای هیبریدی که معمولاً در مدل‌های کوچک‌تر بکار می‌رود از نوع کم‌حجم بوده اما جدیداً وارد شاسی بلندها نیز شده‌اند.

نیروبخش کیا سورنتو هیبرید یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو و سیستم هیبریدی موازی کامل است. قدرت این خودرو به ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور آن به ۳۵۰ نیوتون متر می‌رسد که کاملاً قابل‌احترام است. پیشرانه بنزینی به تنهایی قدرت ۱۷۷ اسبی داشته درحالی‌که پیشرانه الکتریکی هم خروجی ۵۹ اسبی را در اختیار راننده می‌گذارد.

از نظر مصرف سوخت باید گفت این شاسی‌بلند کره‌ای مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی به ترتیب ۶/۶.۷/۶.۳ لیتر در هر صد کیلومتر دارد که با توجه به ابعاد سورنتو و ظرفیت حمل ۶ نفر واقعاً احساس‌برانگیز است.

البته سورنتو هیبرید خودروی سریعی نیست. این شاسی‌بلند برای برنده شدن در رقابت‌های درگ طراحی نشده بلکه هدف از آن تولید یک شاسی‌بلند خانوادگی با فضای کابین و بار مناسب و مصرف سوخت و هزینه‌های کم است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.