شتاب‌گیری نرم مرسدس E کلاس استیشن دیزل ۲۰۰۳

شتاب‌گیری نرم مرسدس E کلاس استیشن دیزل ۲۰۰۳

معمولاً وقتی بحث شتاب گیری و سرعت بالا در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان می‌شود انتظار سوپرکارهایی پرقدرت و جذاب را داریم که به سرعت‌های باورنکردنی‌ای می‌رسند. خب همین پرفورمنس سوپرکارها جذابیت فراوانی دارد اما گاهی اوقات بهتر است زاویه دید خود را تغییر دهیم. به همین خاطر است که تاپ اسپید آلمان با یک دستگاه مرسدس بنز E220 واگن سری به اتوبان‌ها زده است.

اگرچه مرسدس E کلاس واگن ۲۰۰۳ حاضر در این ویدئو از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری توربودیزل با قدرت ۱۵۰ اسب بخار استفاده می‌کند اما قدرت خود به‌صورت منحصربه‌فردی روانه کف جاده می‌کند. اگرچه خودمان پشت فرمان این خودرو ننشسته‌ایم اما واضح است که پیشرانه عملکردی کاملاً نرم دارد.

تاکنون شتاب گیری و سرعتی به این نرمی را مشاهده نکرده بودیم. اگرچه انتظار صدای بالایی را از یک خودروی دیزلی قدیمی داریم اما به نظر می‌رسد این خودرو پرفورمنس سورپرایز کننده‌ای دارد. مرسدس موردبحث به راحتی به سرعت ۲۰۴ کیلومتر در ساعت می‌رسد و زمانی که ترافیک بزرگراه کمتر شد خودرو دوباره سرعت خود را به فراتر از ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند.

از آنجایی که E کلاس یاد شده وارد ترافیک شد واقعاً نمی‌دانیم که می‌توانست سریع‌تر هم حرکت کند یا خیر اما واضح است که چنین خودروهایی بیش از آنکه روی پرفورمنس تمرکز داشته باشند به دنبال راندمان بالا هستند.

به‌هرحال اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان جزو معدود مکان‌هایی هستند که می‌توان یک خودرو را به محدودیت‌های خود رساند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.