شتاب‌گیری موشک وار تسلا رودستر جدید!

شتاب‌گیری موشک وار تسلا رودستر جدید!

تسلا به‌صورت غیرعادی‌ای درباره‌ی نسل جدید رودستر مرموز عمل کرده است. اگر یادتان باشد نسخه‌ی پیش‌تولیدی این خودرو اواخر سال ۲۰۱۷ پدیدار شده بود.

جدای از انتشار چند توئیت توسط ایلان ماسک، تسلا خبرهای زیادی از دومین نسل رودستر منتشر نکرده است. البته این خودروساز آمریکایی همچنان به مشتاق نگه داشتن علاقه‌مندان ادامه داده و اخیراً ویدئویی جدید را در اینستاگرام منتشر نموده است.

به نظر می‌رسد این کلیپ در سال ۲۰۱۷ و زمانی که ویدئوهای تبلیغاتی رودستر جدید ضبط شده‌اند تهیه شده است. در این ویدئو می‌توانیم یک رودستر قرمزرنگ را ببینیم که از پیچ خارج شده و راننده نیز با سرعت از جلوی دوربین رد می‌شود. سرعت و شتاب رودستر جدید به گونه‌ای است که مغز را منفجر می‌کند اما به یاد داشته باشید که احتمال استفاده از حقه‌های تبلیغاتی در این ویدئو وجود دارد و شاید رودستر سریع‌تر از آن چه که هست نشان داده شده است.

با توجه به تخمین‌ها و پیش‌بینی‌های تسلا، رودستر جدید شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۹ ثانیه‌ای، شتاب صفر تا ۱۶۲ کیلومتر در ساعت ۴.۲ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۴۰۲ کیلومتر در ساعتی خواهد داشت.

تسلا در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد مدل پایه‌ی این خودرو قیمت ۲۰۰ هزار دلاری خواهد داشت درحالی‌که مدل سفارشی مدیران با قیمت ۲۵۰ هزار دلار عرضه خواهد شد. با توجه به عادت تسلا در کم و زیاد کردن قیمت محصولات خود، اگر رودستر جدید در زمان عرضه گران‌تر از خبرهای پیشین باشد تعجبی نخواهیم کرد.

البته حتی اگر تسلا قیمت رودستر جدید را ۱۰ درصد هم افزایش دهد شاهد خودرویی بسیار ارزان‌تر از هایپرکارهایی الکتریکی با پرفورمنسی مشابه اما قیمتی فراتر از ۱ میلیون دلار خواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.