شتاب‌گیری مرسدس AMG G63 جدید را ببینید!

شتاب‌گیری مرسدس AMG G63 جدید را ببینید!

برخی خودروسازان مخصوصاً از نوع آلمانی‌اش پرفورمنس خودروهای خود را کمتر از آنچه که در واقعیت است اعلام می‌کنند. به نظر می‌رسد جدیدترین نمونه محصول مرسدس-ای ام جی و شاسی‌بلند جدید آن G63 2019 می‌باشد. این خودروساز شاید گفته باشد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شاسی‌بلند لوکس و اسپورتش برابر با ۴.۵ ثانیه است اما این ویدئو نشان می‌دهد G63 جدید تقریباً در ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

این تست توسط ArabGT صورت گرفته است. دست‌اندرکاران این رسانه همچنین توانسته‌اند با فراری ۴۸۸ پیستا به شتاب شگفت‌انگیز ۲.۲۶ ثانیه دست یابند که سریع‌تر از عدد ۲.۸۵ ثانیه اعلامی توسط سازنده می‌باشد.

خب به G63 بازگردیم. به نظر می‌رسد این خودرو از نوع ادیشن ۱ سفارشی باشد زیرا دارای عناصر قرمزرنگ و بخش خاکستری در پایین درب‌ها است. همانند دیگر مدل‌های ادیشن ۱، این خودرو تنها در ۱۲ ماه ابتدایی تولید قابل‌خرید بوده و با برخی ویژگی‌های بصری متمایز عرضه می‌شود.

زیر کاپوت مرسدس-ای ام جی G63 جدید پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۷۷ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور قرار گرفته است. این خودرو در صورت استفاده از پکیج راننده AMG به حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اگرچه احتمال تولید نسخه ۱۲ سیلندر G65 کم است اما ممکن است نسخه داغ‌تر این شاسی‌بلند تولید شود. مدیر تولید G کلاس قبلاً گفته بود احتمال تولید G63 S وجود دارد. تنها این نیست زیرا مرسدس چند وقت پیش نام G73 را ثبت کرده و شاید نشان‌دهنده برنامه‌های AMG برای تولید محصولات سری ۷۳ با خروجی حدود ۸۰۰ اسب بخار باشد.

به این خانواده باید نسخه مایباخ اضافه کنیم تا به این ترتیب آینده‌ی G کلاس روشن‌تر از هر زمان دیگری به نظر برسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.