شتاب‌گیری قدرتمند و فوق‌العاده ب‌ام‌و M5 کامپتیشن ۲۰۲۱

شتاب‌گیری قدرتمند و فوق‌العاده ب‌ام‌و M5 کامپتیشن ۲۰۲۱

در ویدئوی جدید کانال اتومان تی وی خواهیم دید ب‌ام‌و M5 خودرویی عالی برای اتوبان‌های آلمان است. این سدان پرفورمنسی دارد که باعث شرمندگی سوپرکارهای مدرن می‌شود و درعین‌حال سرنشینان تجربه سواری لوکس و سطح بالایی با M5 خواهند داشت. این خودرو ترکیبی منحصربه‌فرد از ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود M5 یکی از بهترین گزینه‌های بازار باشد.

وقتی بحث محصولات مدرن ب‌ام‌و به میان می‌آید دو بحث اصلی وجود خواهد داشت. اولین مورد به جلوپنجره بزرگ ‌سری ۳ و ۴ جدید مربوط می‌شود و بحث دومین هم درباره عملکرد فوق‌العاده M5 است. خوشبختانه این بار درباره گزینه دوم بحث می‌کنیم.

ب‌ام‌و M5 کامپتیشن ۲۰۲۱ پذیرای نیروگاه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربویی شده که قدرت ۶۱۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک کوپل شده و نیرو را به تمامی چرخ ها می‌فرستد. این سیستم چهار چرخ محرک باعث لانچ های زیبایی می‌شود اما درعین‌حال می‌تواند به حالت دیفرانسیل عقب نیز درآید تا مالکان دریفت های جذابی را تجربه کنند.

به لطف این قوای محرکه احساس‌برانگیز، ب‌ام‌و M5 شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۱ ثانیه‌ای دارد. شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو نیز در ۹.۹ ثانیه ثبت می‌شود. سدان قلدر ژرمن‌ها برای رساندن سرعت خود از ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت نیز به ۶.۸ ثانیه زمان نیاز دارد. جدای از آمار و ارقامی که ذکر آن‌ها آمد، عملکرد M5 در اتوبان واقعاً فوق‌العاده است به‌گونه‌ای که باعث می‌شود سایر خودروها بسیار کند و در حال سکون به نظر برسند.

این پرفورمنس زمانی برجسته‌تر می‌شود که شما بدانید M5 دارای صندلی‌های گرم و سرد شونده، صندوق‌عقب جادار و پوشش چرم روی اکثر سطوح کابین است. ب‌ام‌و یک‌بار دیگر نشان داده استاد تولید خودرویی است که دو شخصیت کاملاً متمایز داشته و در عین درنده و بی‌رحم بودن می‌تواند در کاربری‌های روزمره نیز بدرخشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.