شتاب‌گیری سریع اما باوقار فراری FF!

شتاب‌گیری سریع اما باوقار فراری FF!

اگرچه چند سال پیش فراری GTC4Lusso جایگزین FF شده اما این خودرو هنوز هم یک هیولای ترسناک بوده و جزو جذاب‌ترین GT های تولید شده در تاریخ معاصر محسوب می‌شود.

راندن یک خودرو با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری تنفس طبیعی که قدرت ۶۵۱ اسب بخاری و گشتاور ۶۸۳ نیوتون متری دارد تجربه بسیار هیجان‌انگیزی خواهد بود. آنچه باعث منحصربه‌فرد بودن FF در زمان عرضه شده بود سیستم چهار چرخ محرک خاصی بود که با استفاده از دو گیربکس نیرو را به هر چهار گوشه خودرو می‌فرستاد.

به منظور دیدن اینکه سواری پرچم‌دار اسبق فراری چگونه است اما AutoTopNL همراه می‌شویم. این کانال یوتیوبی یک دستگاه FF قرمز رنگ را راهی اتوبان کرده تا نگاهی به سرعت و شتاب آن بیندازد.

اگرچه اکثر خودروهای پرفورمنس کنونی از جمله محصولات فراری به توربو مجهز شده‌اند اما FF همان‌گونه که گفته شد خودرویی تنفس طبیعی است. اگر فراری یک جفت توربو به این نیروگاه اضافه می‌کرد یک قلب آهنین مخوف تولید می‌شد اما دیگر اثری از صدای جذاب تولیدی نبود.

سرعت و پایداری خودرو در سرعت‌های بالا بسیار به چشم می‌آید. راننده قادر بوده خودرو را به سرعت حدود ۳۲۰ کیلومتر در ساعت برساند که قابل‌توجه است. تماشای این ویدئو را از دست ندهید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.