شتاب‌گیری جذاب هوندا سیویک تایپ R جدید را تماشا کنید!

شتاب‌گیری جذاب هوندا سیویک تایپ R جدید را تماشا کنید!

در چند هفته گذشته همه‌ی نگاه‌ها به هوندا بوده زیرا اکثر تست‌ها نشان داده اند که چرا سیویک تایپ R جدید یکی از بهترین هاچبک های کامپکت و داغ سال بوده است.

تا به اینجا ما فهمیده‌ایم که کیفیت سواری این خودرو در واقع بهتر از فورد فوکوس RS و سوبارو WRX STI بوده و مهندسی هوشمند هوندا باعث شده نیازی به سیستم چهارچرخ محرک احساس نشود (شاید هم در آینده این احساس ایجاد شود!).

هم‌اکنون ما می‌توانیم شتاب گیری صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت سیویک تایپ R جدید را مشاهده کنیم. البته این شتاب گیری در ۲۰۰ کیلومتر در ساعت باقی نمانده و در نهایت به ۲۳۳ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

این خودرو هم‌اکنون عنوان سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل جلوی پیست نوربرگ رینگ را در اختیار خود داشته و توانسته یک دور جهنم سبز را در ۷ دقیقه و ۴۳.۸۰ ثانیه طی کند که ۵.۵ ثانیه سریع‌تر از عنوان دار قبلی یعنی فولکس‌واگن گلف GTI کلاب اسپورت است.

تایپ R جدید از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۳۱۶ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر بهره می‌برد که این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. ما هنوز نمی‌دانیم شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت تایپ R جدید چقدر است زیرا هوندا هنوز این رقم را اعلام نکرده اما قطعاً این خودرو سریع‌تر از شتاب ۵.۷ ثانیه‌ای نسل قبلی عمل خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.