شتاب‌گیری ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه در اتوبان

شتاب‌گیری ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه در اتوبان

یک نشان مشترک اما خودروهایی کاملاً متفاوت! ما درباره نشان M235i و معنی آن در یک خودروی کوپه‌ی هیجان‌انگیز و یک سدان دیفرانسیل جلو صحبت می‌کنیم. سبد محصولات M ب‌ام‌و گسترش یافته و تنها مختص مدل‌های کامل M نیست زیرا در سال‌های اخیر بر تعداد اعضای این خانواده افزوده شده است. به منظور افزایش پیچیدگی این خودروها هم‌اکنون مدل‌های دیفرانسیل جلویی هم با قوی‌ترین نوشته‌ی دنیا تولید می‌شوند و مدل M235i گرن کوپه احتمالاً شاخص‌ترین آن‌ها خواهد بود.

پاسخ ب‌ام‌و به مرسدس-ای ام جی CLA 35 و آئودی S3 سدان اخیراً در بخش بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان حضور یافته تا شتاب خود را به رخ حریفان بکشد. اگرچه M235i به‌صورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک عرضه می‌شود اما نسخه چهار درب M235i فقط به‌صورت چهار چرخ محرک xDrive در دسترس است.

اما از نظر شتاب گیری باید گفت اسپورت ترین نسخه سری ۲ گرن کوپه واقعاً سریع بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن کمتر از ۵ ثانیه ثبت می‌شود. این عملکرد برای یک خودروی ۴ سیلندر بد نیست اما باید گفت برخی از صداهایی که می‌شنوید به‌صورت مصنوعی افزایش یافته‌اند. این خودرو در نهایت به سرعت قابل‌احترام ۲۵۹ کیلومتر در ساعت می‌رسد اما اینجا اتوبان‌های آلمان است و اگر خودرویی از پشت چراغ داده و منتظر سبقت گرفتن باشد نباید تعجب کرد.

شایعاتی درباره تولید نسخه M کامل از سری ۲ گرن کوپه با قدرت بیش از ۳۰۱ اسب بخار موجود در M235i به گوش رسیده است. اتوکار می‌گوید این خودرو در صورت تولید قدرت ۴۰۰ اسبی خواهد داشت تا به جنگ آئودی RS3 سدان و مرسدس-ای ام جی CLA 45 S برود. چنین خودرویی می‌تواند قیمت فراتر از ۵۰ هزار دلاری داشته باشد زیرا قیمت مدل M پرفورمنس از ۴۵۵۰۰ دلار شروع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.